Facebook vznikol približne pred 15 rokmi ako samostatná aplikácia. Teraz ponúka viacero produktov, ktoré pomáhajú ľuďom spojiť sa so svojimi priateľmi a ostatnými ľuďmi. Spoločnosť aktuálne predstavila nové logo, ktoré je napísané veľkými písmenami a je aj farebnejšie.
Facebook na svojom webe píše, že ľudia by mali vedieť, produkty ktorej spoločnosti používajú. Či už ide o aplikáciu Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal alebo Calibra. Tieto všetky produkty pochádzajú z dielne Facebooku.
Nové logo bude teraz výraznejšie a v konkrétnych aplikáciách aj viac viditeľné. Táto zmena je cestou, akou chce Facebook dať vedieť o tom, že konkrétne aplikácie vlastní.
Logo Facebooku sa bude v aplikáciách zobrazovať v rôznych farbách v závislosti od aplikácie:
- Instagram – oranžovo-fialová
- Facebook – modrá
- WhatsApp – zelená