MojAndroid

Samsung v týchto dňoch rieši problém spojený s jeho najnovším smartfónom Samsung Galaxy Note 7, ktorý má problém s batériou. Tá na istej vzorke zariadení vybuchuje počas nabíjania, čo doviedlo spoločnosť Samsung až k zastaveniu predaja týchto zariadení a ich bezplatnej výmene, pokiaľ už takéto zariadenie vlastníte.

Samsung Galaxy Note 7 recenzia-17

Náš tip
Samsung Galaxy Note 7: Myslí vo veľkom | RECENZIA

Vyjadrenie spolu s návodom, ako majú postupovať majitelia Samsungu Galaxy Note 7 na Slovensku, vydalo aj miestne zastúpenie kórejského výrobcu a my vám ho prinášame v plnom znení:

“Spoločnosť Samsung sa zaviazala k výrobe produktov tej najvyššej kvality a akúkoľvek správu o prípadných chybách od našich zákazníkov berieme veľmi vážne. V reakcii na hlásené prípady týkajúce sa Galaxy Note 7 sme vykonali dôkladné vyšetrovanie a zistili sme poruchy na batérii tohto mobilného zariadenia.

Doteraz k 1. septembru došlo k 35 prípadom, ktoré boli nahlásené po celom svete. V súčasnej dobe vykonávame veľmi starostlivé kontroly s našimi dodávateľmi, aby sme zamedzili ďalšiemu šíreniu chybných batérií naprieč trhom. Keďže je bezpečnosť a spokojnosť zákazníkov našou absolútnou prioritou, pozastavili sme predaj Galaxy Note 7.

Zákazníkom, ktorí si Galaxy Note 7 už zakúpili, umožníme v nadchádzajúcich týždňoch výmenu. Zákazníci zo Slovenska môžu kontaktovať naše Zákaznícke kontaktné centrum na bezplatnej telefónnej linke 0800 726 786, kde im budú poskytnuté bližšie informácie ako ďalej postupovať a zodpovedané prípadné otázky k nimi zakúpenému modelu Galaxy Note 7.

Sme si vedomí, že pre niektorých zákazníkov to môže znamenať isté nepohodlie, avšak pre Samsung je absolútnou prioritou, aby sme na trhu predávali bezchybné produkty tej najvyššej kvality. V spolupráci s našimi partnermi teraz hľadáme také cesty, aby prípadná výmena bola pre našich zákazníkov čo najjednoduchšia a efektívna.”

Zdroj: Samsung Slovensko

2.9.2016
  • Vajco

    By ma zaujimalo kedy orange bude rozposielat predobjednavky ziadne info, na predajniach nevedia nic…. Ani ohladom tejto chyby ani vlastne nic ine, drzia sa iba toho ze datum bol posunuty na 16teho pritom aspon podla webu kopa predajcov ma naskladnene…

  • Dano3266

    Pekný prístup od Samsungu, aj tak sa im to bude predávať jak teplé rožky.

    • androprdy

      jojo a rozposielal to ISIL ako teroristický čin :D no nekup to za 850€ haha

  • martin Matko

    Podľa mňa budúci týždeň bude aj orange posielať pred objednávky tiež čakám.

  • Korny

    No ja som ho dnes zobral z andreashop…super tak ho ani nebudem nabijat…

    Btw nemozu aspon dat nejaky hint ako ide tifikovat zle kusy???

    • Anonym

      Chod do predajne samsung v bratislave alebo kosiciach a tam ho pozru a identifikuju ci je zly alebo dobry. Ja som to tak urobil a ukazalo sa ze moj kus bol dobry. Kebyze bol zly tak ti ho vymenia za novy dobry. Konieckoncov iba 1 z 1000 Note 7 je zlych.

      • Petrepetre

        Ja som cital ze to postihuje jeden zo 45000 kusov. 1 z 1000 by bol si myslim riadny fail.

      • Korny

        Super dik vyskusam tusim iba va centrali a bory su

      • Roman

        Ako si prosim zistil ze ti to na predajni spravia? Pokial viem je to predajna a nie servis. Treba ist na Galvaniho 17/C v BA a tam je servis. Nepodavaj nepravdive informacie. Dakujem

        • Korny

          Jj na galvaniho uz mi to povedali

      • Petra

        A ako ho identifikuju? Rozlepia ti zadny obal a pozru sa na bateriu? Alebo aky je postup?

      • Miroslav Miklovic

        To ti ten telefón aj otvorili a pozreli baterku, či len podľa nejakého sériového čísla? Ak by to vedeli bez toho aby museli otvoriť každý kus, tak by nerobili recall… Len by uverejnili nejakú appku, kde by s clovek checkol, či ma zlú seriu (ako HP pri notevookoch)…

  • Jaro

    Veď už každý dopredu vedel že to bude BOMBAstický mobil,len bolo treba dať “jihad edition”.
    A teraz vážne,pre Samsung problém veľký,no nebolo to po prvykrát čo má problém z batériou.Šetrit sa nevypláca na každom mieste,teraz sa im to vypomstilo.
    Bavia ma ľudia ktorí si niečo predobjednavajú len pre to aby to mali prví bez jedinej recenzie-diskusie či to “fachčí”alebo nie.

    • Miroslav Miklovic

      35 z 2.5 milióna kusov… navyše to pokazil subdodávateľ bateriek, nie samotný samsung…

    • cartmanko

      ja ho mam tyzden a ziaden problem. ide naozaj o to promile nepodarkov. 35? naozaj? a? ide o to ako ferovo sa k tomu postavili.

  • Andrej

    Telekom mi najprv volal že ho budem mať pondelok potom že sa sťahuj s predaja …toto sa mi stal oasi prvý krát :D Uvažujem že sa vratim k note 4 alebo s7 edge a note 7 kupim tak za rok a pol ked aj opadne cena aj veci okolo toho vybuchu a zlej baterie ale aj tak s usb typ c asi nič nechcem ..

    • cena “neopadne” ani za 3 roky :-)

      • Adikovec

        Cena u Samsung produktů je za rok vždycky menší, v Česku i o 10 tisíc :)

        • lol, tu na Slovensku je asi iná politika cien :-D (mňa sa netýka, samsung nepreferujem)

          • mp

            Tak potom o com tu vypisujes, ked samsung nepreferujes – cize predpokladam nemas ziadne note ani neplanujes mat??
            Samozrejme ze cena pojde dole a predpokladam ze ten problem tomu este pomoze.

        • kubo

          U nás to isté už na vianoce bude lacnejší

        • Franto123

          Prirodzene, veď je to len elektronika, nie “kultovný” predmet pre ovce.

          • androprd

            jojo, ved to nemá takú cenu ani ako nové tak je jasné že po roku je lacnejší o 300€ , za samšint tak 321€ maximálne , haraburdis

            • Franto123

              Ja by som tu pridal aj “hodnotu” marketingu.
              To je rozdiel medzi Apple a Samsungom.
              Keď Samsung vyrobil S6-tku tak to ľudia prevažne nechceli, neboli tam veci ktoré požadovali. Ak Apple vyrobil črep ktorý mal problém so signálom, tak to všetky ovce aj tak chceli. Lebo marketing.

    • cartmanko

      cena nikdy nepadne. teraz je 850 ked odcitas okuliare tak 720 na vianoce bez okuuliarov bude stat 750 a o rok ho stiahnu z predaja.

  • ⊙_⊙

    Samsung by mal radsej chladnicky robit a nepúštať sa do mobilov.
    Note je len pokus o extratriedu,žial neúspešny.

    Najsmiešnejsie jak sa na neho trasú usmrkanci čo budú hrať na ňom pokémonov,FB messenger a pero nevytiahnu jak je rok dlhý.
    Drviva väčšina tupanov si ho “potrebuje” kupit ani sami nevedia prečo.Snád aby pôsobili důležito ?

    • zazracne_dieta

      to mas aj s iTelefonom :D

    • fuck of iShit

      o-o ty si inak mudry jedinec, z mamy asi najprv vypadol iFone a potom ty :-)

      • androprdy

        pozor buchne ti hlavička , ale našťastie nič ani nikoho nezašpiníš, vákum nič neobsahuje ty mamlasošhit

  • martin Matko

    O_O By si si mal radšej odťat ruky alebo hlavu a nepustat sa do diskusie ty extratrieda ty si sa musel ozaj rýchlo vyliahnut keď takéto múdrosti píšeš.

  • Jàn

    Ja som volal do Samsungu na zakazcnicku linku a bolo mi povedane ze v Europe nezanamenali zatial ziadny problem s bateriou pri Note 7. Ponukli aj moznost vymeny mobilu za novy kus ak by som mal zaujem.

  • Simonne Stevenson

    Jaaaj..Tie reči. Ja mám Samsung note od jednotky až po sedmičku a som spokojná. Milion ľudí, milión chuti.Komu sa nepáči note 7 nech si kúpi iphone, nástupca nokie. .tak asi dopadne:)

    • kukolar

      aspoň nevybuchne a nezačne mu horieť dom
      dobre takto dopadnúť

      • cartmanko

        ale sa ohne a jablcko povie ze je to tvoja chyba. a nema ani nfc ani bezdratovy nabijanie ani dost pamate, aj slabucky store….no nech sa paci taka vlajkova lod…

  • dozer

    V nedelu som volal na zakaznicku linku. Poslali mi mailom formular, vyplnil som zopar koloniek, poslal IMEI a SN, taktiez kopiu dokladu o nadobudnuti, vsetko mailom. Dnes mi napisali, ze akonahle budu k dispozicii kusy z novej serie, vymenia mi ho kus za kus. A to tak, ze pride kurier po stary a novy tiez doruci na moju adrese. Takze nemusim nikde chodit a ani sa v zasade o nic starat. Len pockam, dovtedy normalne fachcim na note 7 az do vymeny :)

  • dozer

    Tak ako Ján napisal, tiez mo vraveli ze v Europe nezaznamenali ziaden incident, no ale ja si radsej necham mobil vymenit predtym ako ho zacnem riadne pouzivat. Ved dodnes neviem podrobnosti a ani v Samsungu mi nevedeli garantovat ci ku chybe zariadenia nedojde po 5 alebo 10 nabitiach… preto som siel radsej do vymeny ako som uz napisal

+