MojAndroid

Samsung v týchto dňoch rieši problém spojený s jeho najnovším smartfónom Samsung Galaxy Note 7, ktorý má problém s batériou. Tá na istej vzorke zariadení vybuchuje počas nabíjania, čo doviedlo spoločnosť Samsung až k zastaveniu predaja týchto zariadení a ich bezplatnej výmene, pokiaľ už takéto zariadenie vlastníte.

Samsung Galaxy Note 7 recenzia-17

Náš tip
Samsung Galaxy Note 7: Myslí vo veľkom | RECENZIA

Vyjadrenie spolu s návodom, ako majú postupovať majitelia Samsungu Galaxy Note 7 na Slovensku, vydalo aj miestne zastúpenie kórejského výrobcu a my vám ho prinášame v plnom znení:

"Spoločnosť Samsung sa zaviazala k výrobe produktov tej najvyššej kvality a akúkoľvek správu o prípadných chybách od našich zákazníkov berieme veľmi vážne. V reakcii na hlásené prípady týkajúce sa Galaxy Note 7 sme vykonali dôkladné vyšetrovanie a zistili sme poruchy na batérii tohto mobilného zariadenia.

Doteraz k 1. septembru došlo k 35 prípadom, ktoré boli nahlásené po celom svete. V súčasnej dobe vykonávame veľmi starostlivé kontroly s našimi dodávateľmi, aby sme zamedzili ďalšiemu šíreniu chybných batérií naprieč trhom. Keďže je bezpečnosť a spokojnosť zákazníkov našou absolútnou prioritou, pozastavili sme predaj Galaxy Note 7.

Zákazníkom, ktorí si Galaxy Note 7 už zakúpili, umožníme v nadchádzajúcich týždňoch výmenu. Zákazníci zo Slovenska môžu kontaktovať naše Zákaznícke kontaktné centrum na bezplatnej telefónnej linke 0800 726 786, kde im budú poskytnuté bližšie informácie ako ďalej postupovať a zodpovedané prípadné otázky k nimi zakúpenému modelu Galaxy Note 7.

Sme si vedomí, že pre niektorých zákazníkov to môže znamenať isté nepohodlie, avšak pre Samsung je absolútnou prioritou, aby sme na trhu predávali bezchybné produkty tej najvyššej kvality. V spolupráci s našimi partnermi teraz hľadáme také cesty, aby prípadná výmena bola pre našich zákazníkov čo najjednoduchšia a efektívna."

Zdroj: Samsung Slovensko

2.9.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

37 odpovedí na “Samsung Slovensko vydal oficiálne vyjadrenie k situácii ohľadom Note 7”

  1. By ma zaujimalo kedy orange bude rozposielat predobjednavky ziadne info, na predajniach nevedia nic…. Ani ohladom tejto chyby ani vlastne nic ine, drzia sa iba toho ze datum bol posunuty na 16teho pritom aspon podla webu kopa predajcov ma naskladnene…

  2. Veď už každý dopredu vedel že to bude BOMBAstický mobil,len bolo treba dať “jihad edition”.
    A teraz vážne,pre Samsung problém veľký,no nebolo to po prvykrát čo má problém z batériou.Šetrit sa nevypláca na každom mieste,teraz sa im to vypomstilo.
    Bavia ma ľudia ktorí si niečo predobjednavajú len pre to aby to mali prví bez jedinej recenzie-diskusie či to “fachčí”alebo nie.

  3. Telekom mi najprv volal že ho budem mať pondelok potom že sa sťahuj s predaja …toto sa mi stal oasi prvý krát :D Uvažujem že sa vratim k note 4 alebo s7 edge a note 7 kupim tak za rok a pol ked aj opadne cena aj veci okolo toho vybuchu a zlej baterie ale aj tak s usb typ c asi nič nechcem ..

  4. Samsung by mal radsej chladnicky robit a nepúštať sa do mobilov.
    Note je len pokus o extratriedu,žial neúspešny.

    Najsmiešnejsie jak sa na neho trasú usmrkanci čo budú hrať na ňom pokémonov,FB messenger a pero nevytiahnu jak je rok dlhý.
    Drviva väčšina tupanov si ho “potrebuje” kupit ani sami nevedia prečo.Snád aby pôsobili důležito ?

  5. Ja som volal do Samsungu na zakazcnicku linku a bolo mi povedane ze v Europe nezanamenali zatial ziadny problem s bateriou pri Note 7. Ponukli aj moznost vymeny mobilu za novy kus ak by som mal zaujem.

  6. Jaaaj..Tie reči. Ja mám Samsung note od jednotky až po sedmičku a som spokojná. Milion ľudí, milión chuti.Komu sa nepáči note 7 nech si kúpi iphone, nástupca nokie. .tak asi dopadne:)

  7. V nedelu som volal na zakaznicku linku. Poslali mi mailom formular, vyplnil som zopar koloniek, poslal IMEI a SN, taktiez kopiu dokladu o nadobudnuti, vsetko mailom. Dnes mi napisali, ze akonahle budu k dispozicii kusy z novej serie, vymenia mi ho kus za kus. A to tak, ze pride kurier po stary a novy tiez doruci na moju adrese. Takze nemusim nikde chodit a ani sa v zasade o nic starat. Len pockam, dovtedy normalne fachcim na note 7 az do vymeny :)

  8. Tak ako Ján napisal, tiez mo vraveli ze v Europe nezaznamenali ziaden incident, no ale ja si radsej necham mobil vymenit predtym ako ho zacnem riadne pouzivat. Ved dodnes neviem podrobnosti a ani v Samsungu mi nevedeli garantovat ci ku chybe zariadenia nedojde po 5 alebo 10 nabitiach… preto som siel radsej do vymeny ako som uz napisal

Pridaj komentár

+