Spoločnosť LG zažíva skutočne veľmi zlé obdobie. Kórejská firma najskôr vyhodila polovicu vedenia a od základu zmenila spôsob, akým funguje na mobilnom trhu a teraz prišla ďalšia rana pod pás v podobe výrazného zníženia odhadov predaja vlajkovej lode LG G5.
Celkový cieľ predajov pre druhý štvrťrok tohto roku klesol zo 16,5 milióna predaných kusov na 15 miliónov a môžu za to práve zlé predaje smartfónu LG G5. Toho by mala spoločnosť predať iba 2,5 milióna kuso v druhom štvrťroku, pričom pôvodné predpoklady boli na úrovni 3-3,5 milióna.
Tieto nízke čísla sa podpísali aj o to, že spoločnosť preukáže za druhý štvrťrok tohto roku stratu na úrovni približne 110 miliónov USD. To je síce lepšie ako v predchádzajúcom štvrťroku, no stále ide o stratu a spoločnosť vie, že takýto stav dlho nebude môcť udržať. Správa z Aju Business Daily, odkiaľ pochádzajú aj predchádzajúce odhadyy, naznačuje dokonca takú situáciu, kedy by LG predalo v kalendárnom roku 2016 iba 5,5 milióna kusov vlajkovej lode LG G5, čo je o viac ako polovicu menej oproti prvotným plánom na úrovni 12 miliónov kusov.
Zdroj: DigiTimes
Tomu ani diva svina nerozumie – ako sa mozu stazovat na zle predaje, ked vyrobok ani nepredavaju…minimalne na Slovensku v relevantnych obchodoch nie… ;-)
nech ho da daju za 400 eciek a predaje budu
na heureke uz je za 423 :D
To je vacsinou distribucia z EU z neznamo odkial. Nechcel by som riesit reklamaciu…
ked sa o telefon dobre staras, tak ziadna ani byt nemusi…mam
uz 2. telefon z EU distribucie a zatial sa mi nic nepokazilo…
mozes ho nosit aj vo vate ale jednoducho ked natrafis na vadny kus na ktorom sa nieco pokazi tak zistis ze ta kupa za to nestala. duplom ak to kupujes este aj z nejakeho pochybneho obchodu ktory je len najlacnejsi…
pamatam si ked sme mali prvy pocitac. na druhy den po kupe sme ho isli zapat a pri zapinani monitora sa ozvalo iba hlasne puknutie a bolo to monitore. myslis si ze to bolo tym ze by sme sa o neho zle starali a preto sa hned na druhy den pokazil?
No mas pravdu ze na vadny kus natrafit mozes…no mas 14 dni na vratenie tovaru bez udania dovodu….Zatial mam preverene 2- mobilpc.sk a marzo.sk …. Ked sa chces uistit ci nejde o podvod atd tak si skontroluj recenzie, potrebne informacie by mali byt uvedene na stranke (IČO,adresa atd…) a proste nie uplne najlacnejsie eshopy…Aj keby som si mal priplatit za slovensku distribuciu neurobim to uz len kvoli podpore,kde mi aktualizacia pride stale neskor ako z EU verzie a mne sa fakt nechce cakat… Pokazi sa, poslem ho im a mam vyriesene….Oni ho bud daju opravit do autorizovaneho servisu z danej krajiny kde telefon pochadza (aspon si to myslim) ale skor si ho daju opravit do niejakych servisov zrucnych…Pokial to je dobry eshop tak ti ho neda opravit hocikde…A ked uz ho tam nechces posielat tak si ho dam opravit bud do fixservisu alebo ho odnesiem do autorizovaneho strediska a zaplatim si zo svojho. Proste keby slovenska distribucia bola lacnejsia a mala rychle aktualizacie tak prosim. Ale zbytocne zaplatim o 150€ naviac ked ho mozem mat zo spolahliveho eshopu a ktomu mam skore aktualizacie.
Niet divu, od G2 idu dole vodou. Este G3 sa vydarila. Mne je G5 velmi nesympaticky telefon. G3 som mal a chcel som ho po dvoch rokoch vymenit. Ale za G5 ani nahodou. Tak som kupil 5-ku, ale Sony :)
palec hore
Ja som nad ňou uvažoval, aaale pár mesiacov dozadu vyrobili kúsok, ktorý sami len tak neprekonajú —> V10.
dizajnovo najkrajsi telefon od LG, ale naspäť sa ktomu dizajnu uz nemozu vratit…Skoda
“…čo je o viac ako polovicu menej…”
To je zaujimava vetna konstrukcia!