Spoločnosť Huawei prináša novú servisnú akciu. V rámci nej môžu majitelia smartfónov a tabletov tohto výrobcu získať opravu za zvýhodnenú cenu až do výšky 50 %. Výrobca o akcii informoval prostredníctvom tlačovej správy.
Najčastejšie obavy sú z rozbitého displeja
Prieskum, ktorý pre Huawei realizovala analytická agentúra IPSOS, ukázal, že takmer 70 % ľudí sa najviac obáva poškodeného displeja. Je to pomerne logické, keďže displej je jednou z najnáchylnejších častí na poškodenie a zároveň jednou z najdrahších.
Pokiaľ vlastníte zariadenie od Huawei, ktoré je nejakým spôsobom poškodené a už nie je v záruke, práve teraz môžete využiť atraktívnu zľavu na jeho opravu. Keďže bude servis realizovaný v autorizovanom servisnom stredisku, spoľahnúť sa môžete na overený postup opravy, originálne náhradné diely a na 100 % výstupnú kontrolu.
- Koľko zaplatíte za opravu Motoroly moto g7 plus? | SERVIS
- Huawei P30 Pro: Koľko stojí výmena batérie? | Servis
- Samsung Galaxy A51: Koľko zaplatíte za servis?
Každý, kto počas trvania akcie (od 3. mája do 30. júna 2021) navštívi jedno z vybraných autorizovaných servisných centier Huawei, získa zľavu až do výšky 50 % z ceny náhradného dielu. Nemusí ísť len o displej, ale napríklad aj o zadný kryt, základnú dosku a podobne.
Ceny za displej začínajú už od 49 eur v závislosti od konkrétneho modelu. Zoznam zariadení a akciový cenník nájdete na stránkach Huawei.
Zoznam autorizovaných servisných centier, v ktorých je možné akciu využiť:
- FixServis Avion (Bratislava)
- FixServis BoryMall (Bratislava)
- FixServis Mlyny (Nitra)
- FixServis Relaxx (Bratislava)
- Aupark NAY servisný kiosk (Bratislava)
- Centrál NAY servisný kiosk (Bratislava)
- NAY Elektrodom servisný kiosk (Nové Zámky)
- OC Korzo NAY servisný kiosk (Prievidza)
Pokiaľ sa z nejakých dôvodov neviete dostaviť osobne, môžete si objednať kuriéra prostredníctvom stránky konkrétneho servisného strediska. Kuriér u vás zariadenie vyzdvihne a po oprave ho aj doručí späť.
Huawei: O dáta sa báť nemusíte
Veľkou otázkou v prípade servisovania smartfónov stále zostáva bezpečnosť používateľských dát. V tomto smere sa vôbec nemusíte obávať. Ak pred odovzdaním smartfónu aktivujete servisný režim v aplikácii Podpora (HiCare), vaše dáta zostanú bezpečne zašifrované a nikto sa k nim nedostane.