Ponuka aplikácií dostupných pre rôzne platformy je čoraz väčšia a rozširuje sa každým dňom. Tak, ako narastá trh s aplikáciami, narastá aj čas strávený ich používaním. To značí, že v dnešných časoch nám aplikácie zaberú oveľa viac času, ako predtým. V tomto článku vám prinášame súhrn štatistík, týkajúcich sa používania aplikácií zverejnených na portáli appannie.com.
Dĺžka času stráveného používaním rôznych aplikácií narástla až o 30 %. V Indii je percento niekoľkokrát väčšie.
V aktuálnej situácii, kedy trávime doma podstatne viac času, máme priestor venovať sa aj nášmu smartfónu a sociálnym sieťam. Nové údaje za prvý štvrťrok 2021 naznačujú, že používatelia trávia používaním smartfónu viac času, ako kedykoľvek predtým.
Na globálnej úrovni, bol priemerný čas strávený používaním smartfónu 4,2 hodiny denne, čo je až o 30% viac, ako v predošlých dvoch rokoch. Najväčší nárast bol zaznamenaný v Indii. Tam používatelia strávili v 1. štvrťroku 2021 v aplikáciách o 80% viac času, ako v 1. štvrťroku 2019.
Najväčší úspech zožala aplikácia Signal
Čo sa týka najsťahovanejších a najpoužívanejších aplikácií na základe medzikvartálenho nárastu, má každý trh svojich vlastných favoritov. Najväčšiemu úspechu sa však môže tešiť aplikácia Signal, ktorá je v Spojených štátoch štvrtá a v Spojenom kráľovstve, Francúzsku a Nemecku prvá.
V Číne je na prvej priečke TikTok a v Japonsku aplikácia PayPay, ktorá umožňuje používateľom vykonávať platby pomocou vytvorených QR kódov. Všeobecne zaznamenali nárast predovšetkým komunukačné aplikácie.
Rebríček hier má svojho jednoznačného víťaza
V rámci takmer všetkých trhov sa v prvej päťke umiestnila hra High Heels, za ktorej popularitu môže sociálna sieť TikTok, nakoľko v nej bola táto hra pomerne dosť propagovaná.
Ďalším zaujímavým faktom je umiestnenie titulu Crash Bandicoot: On The Run!. Hra bola v Obchode Play sprístupnená 25. marca. Za dobu niekoľkých dní si ju stihlo stiahnuť už viac ako 21 miliónov používateľov. Práve vďaka svojej popularite sa dostala na prvé miesto v Nemecku a na druhé miesto v USA. Veľkému úspechu sa teší aj hra DOP 2: Delete One Part. Tej patrí prvá priečka v Rusku, druhá v Nemecku a tretia vo Francúzsku.