Tatra banka momentálne zaznamenáva pomerne značný výpadok svojich služieb. Klientov o ňom informuje priamo v aplikácii, ktorej sa výpadok týka. Problémy môžu nastať s prihlásením, platbami alebo všeobecne s rýchlosťou aplikácie.
Vlastné skúsenosti hovoria, že prihlásenie nám funguje bez problémov, no niektoré časti aplikácie sa buď vôbec nenačítajú alebo sa načítajú veľmi pomaly. Aplikácia po otvorení informuje nasledovne:
“Vážený klient, dovoľujeme si vás informovať, že z technických dôvodov môžete aktuálne v aplikácii Tatra banka zaznamenať výpadky služieb súvisiacich s bežnými účtami, napríklad zoznamu bežných účtov, zoznamu pohybov alebo zadanie platby. Na opätovnom sprístupnení týchto služieb v aplikácii intenzívne pracujeme. V prípade potreby, prosím, dočasne použite internet banking. Za pochopenie a ospravedlnenie dočasného nekomfortu vám ďakujeme.”
Pokiaľ teda potrebujete vykonať nejakú činnosť vo svojom bankovníctve, banka odporúča využiť internet banking. Ten by mal fungovať bez problémov, problém sa týka len mobilnej aplikácie.