Povedzme si pravdu, úspech operačného systému Android zo všetkého najviac stojí najmä na bohatej ponuke aplikácií. Drvivá väčšina z nich sa pritom nachádza v Obchode Play, čo je bez pochýb ten najväčší a najobľúbenejší obchod s appkami pre tento systém.
Pre aktuálne informácie sledujte podstránku Kauza Huawei a USA.
Do veľkej miery je to spôsobené práve tým, že ide o obchod, ktorý je neodmysliteľnou súčasťou Google služieb. Tie sú vo väčšine Android zariadení predinštalované už v základe a mnohí z nás si bez nich svoj smartfón nedokážu ani len predstaviť. V súčasnosti sa v Obchode Play nachádza už viac ako 2,6 milióna titulov od výmyslu sveta. Ak sa teda ban uvalený na spoluprácu spoločnosti Huawei s americkými firmami v dohľadnej dobe nepodarí vyriešiť, čínsky výrobca bude mať už o menej ako 90 dní poriadny problém, keďže jeho nové zariadenia nebudú mať k Obchodu Play prístup.
V prípade, že sa tento katastrofický scenár naplní, Huawei bude mať dve možnosti. Buď sa mu podarí vytvoriť vlastnú schopnú alternatívu Obchodu Play alebo si dohodne partnerstvo s nejakou už existujúcou. Hoci prvá možnosť nie je úplne vylúčená, druhá dáva najmä kvôli časovej tiesni omnoho väčší zmysel. Najnovšie správy pritom hovoria práve o tom, že Huawei oslovil s ponukou vzájomnej spolupráce obchod Aptoide. Pre tých, čo nevedia, Aptoide je rýchlo rastúca alternatíva Obchodu Play, ktorá má v súčasnosti v ponuke viac ako 900 000 titulov.
Pre portugalský portál DN Insider správu o rodiacej sa spolupráci potvrdil jeden z vrchných predstaviteľov spoločnosti Aptoide, Paulo Trezentos. Podľa jeho slov v súčasnosti prebiehajú medzi spoločnosťami rokovania, ktoré rozhodnú o povahe vzájomnej spolupráce. V hre je tá možnosť, že všetky nové smartfóny s logom Huawei budú mať v systéme predinštalovaný práve tento obchod. Nie je však vylúčené ani to, že Aptoide prepojí ponuku svojich titulov s už existujúcim obchodom App Gallery, ktorý vlastní práve spoločnosť Huawei. Čínska firma by určite preferovala druhú možnosť, no zatiaľ nie je celkom jasné, ktorá z nich sa stane realitou.
Spolupracovať chce, no kúpiť sa nenechá
Ľudia stojaci za obchodom Aptoide však dali jasne najavo, že ho neplánujú tomuto technologickému gigantovi predať. Z ich strany by to totiž rozhodne nebol dobrý ťah, keďže spoločnosť Aptoide neustále rastie a už teraz spolupracuje s mnohými čínskymi výrobcami smartfónov vrátane Xiaomi, Oppo či Vivo.
Všetky informácie o kauze USA vs Huawei nájdete na tejto stránke!
Čo tak začať písať normálne nadpisy? :)
Huawei možno nahradí Obchod Play touto schopnou alternatívou
Touto cenou si cení Facebook súkromné dáta svojich používateľov
Aplikácie od HTC zmizli z Obchodu Play a následne sa objavili. Toto je príčina
Rozlúčte sa s touto funkciou Instagramu
Displej na Samsungu Galaxy Fold sa kazí po chvíľke používania. Toto je dôvod + vyjadrenie Samsungu
WhatsApp sprístupňuje videohovory! Aktivujete ich týmto trikom
Google Chrome si prešiel touto malou zmenou
Táto aplikácia vám odbúra závislosť na telefóne
Táto šikovná aplikácia spraví z výrezu v displeji indikátor stavu batérie
Toto sú normálne nadpisy!
Musíme sa zmestiť do rozumného počtu znakov, prezradiť podstatu no nie všetko a zaujať. Nie je to jednoduché, vymyslieť zaujímavý nadpis článku je umenie :)
Tie vase “normalne nadpisy” sa inak nazyvaju “clickbait”. Fakt to potrebujete? Myslel som ze ste na trosku vyssej urovni…
Tiez nemam rad nadpisy tohoto charakteru. Jezia sa mi chlpy pri tom, napriek tomu rad citam mojandroid. Proste sa tomuto nevyhneme, je to trend a urcita forma marketingu. Ludi to prestane zachvilku bavit a potom pridu z niecim “paradnejsim”.
Takéto nadpisy tvoria len malé percento všetkých článkov, ktoré sa objavia na webe. Niekedy sa tomu proste nedá vyhnúť. Je to len reakcia na zmeny v správaní čitateľov. Ak niekto napríklad cez Facebook nájde článok a nadpis mu prezradí pointu, na web už nepríde. Je pre nás dôležité, aby čitatelia navštevovali web, kde nájdu aj ďalšie zaujímavé informácie a môžu prispievať k tvorbe obsahu.
A ako by si nám poradil prispôsobiť sa tomuto trendu? 🙂