MojAndroid

Čínsky Honor oslavuje dva roky od založenia. Zúčastnili sme sa osláv priamo v meste Shenzhen, kde predstavil okrem nového používateľského rozhrania EMUI 4.0 a vylepšený Honor 7.  Nechýba aj nové programovateľné tlačidlo vo verzii 2.0. Honor má svoju víziu aj pre inteligentné domácnosti.

Novinky: nové rozhranie EMUI 4.0 a Honor 7

Značka Honor je aj na slovenskom trhu známa najmä vďaka modelom Honor 7Honor 6, Honor 6 Plus či lacným modelom Honor 4C a Honor 3C. Tieto zariadenia sú primárne pre zákazníkov, ktorí hľadajú smartfóny s dobrým pomerom ceny a výkonu. Podobnosť na Huawei nie je náhodná, spoločne s materskou firmou využívajú mnohé technológie či používateľské prostredie.

IMG_20151212_101533

V čínskom meste Shenzhen sme sa zúčastnili predstavenia noviniek, ktoré si Honor pripravil. Fanúšikov poteší vylepšená verzia Honor 7, novinkou je zlatá verzia a nové používateľské prostredie EMUI 4.0. Pre čínsky trh bude uvedená verzia Honor 5X, ktorá je inšpirovaná kresleným filmom Kung Fu Panda. Na stánku sme mohli vidieť aj nové smarthodinky Zero, nechýbali ani hodinky pre tých najmenších. Detské hodinky podporujú SIM kartu, je možné s nimi aj volať. Slúžia aj ako GPS tracker pre rodičov, ktorí môžu sledovať kde sa nachádza ich dieťa.

Honor sa pochválil aj výbornými obchodnými výsledkami. Za dva roky sa značka Honor stala najrýchlejšie rastúcou značkou smartfónov s online predaným modelom. Honor je aktuálne dostupný v 74 krajinách po celom svete. Do budúcnosti plánuje Honor budovať viac strategických vzťahov, jedná preto s viac ako dvadsaťjeden firmami po celom svete. Medzi nimi sú napríklad Google, Chevrolet, Baidu alebo Coca-Cola. Honor predstavil svoju víziu aj pre inteligentné domácnosti.

IMG_20151212_154705

Honor je online značka pre mladých

Počas pobytu v Číne sme mali možnosť porozprávať sa aj v vedením firmy. Prezident Honoru, George Zhao, vysvetlil, prečo Huawei vytvoril novú značku a či si náhodou aj priamo nekonkurujú. Huawei cieľovka sú high-endy a biznis ľudia, spolupráca sa zakladá na dohode s operátormi. Honor je online brand pre mladých. Internetový zákazníci sú viac náchylní na dobrú cenu. Honor preto veľmi pozorne sleduje a nastavuje cenu za produkty. Tým že sú len online firma, nepočítajú s nákladmi za distribúciu a prevádzku na predajniach. Honor sa sústreďuje primárne na digitálne médiá a mladých ľudí.

CEO Honor

Honor nie je limitovaný od Huawei, má napríklad funkciu SmartKey, vlastnú firemnú stratégiu a aj v budúcnosti to bude rovnako. Honor plánuje stále zlepšovať aj softvér, už teraz existujú rôzne novinky, ktoré sú typické iba pre Honor. Stratégia je pokračovať v oslovovaní mladých cez online, rozdávať “Honor” atmosféru a zážitky s produktom, ktoré zákazníci majú. Internet marketing je najdôležitejšia súčasť, chcú osloviť mladých vo veku od 18 do 34 rokov.

CEO Honor

Honor má oproti konkurencii výhodu – má len online zákazníkov, o ktorých vie niekedy viac informácií ako zvyšok značiek. Pozná svojich zákazníkov, čo radi robia, kde surfujú, ako používajú svoj mobil, atď. Tieto dáta chce Honor využiť pre svoj ďalší rast a expanziu. Čína je najväčší trh so smartfónmi na svete, jediný ktorý stále rastie viac ako 10%. Globálne sa rast spomaľuje, no tento trh je dosť veľký na to, aby bol pre každého zaujímavý. USA je pre Honor najzaujímavejší trh v tomto momente, preto sa ukážu v Las Vegas na výstave CES, kde chystajú predstavenie viacerých noviniek.

3.1.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+