MojAndroid

Používatelia YouTube vyjadrujú čoraz väčšiu nespokojnosť s rastúcim počtom reklám na platforme, napriek tomu YouTube plánuje rozšíriť svoju knižnicu. Počas nedávneho telefonického rozhovoru o výsledkoch spoločnosti Alphabet sa Philipp Schindler z Google zmienil o reklamnom experimente, ktorý prináša pozitívne výsledky platformy, informuje AndroidAuthority.

Schindler zdôraznil zavedenie “reklám pri pauze” na pripojených televízoroch v prvom štvrťroku. Tento nový menej rušivý formát reklamy sa zobrazí, keď používatelia pozastavia svoj organický obsah, zmenší sa video a vedľa neho sa objaví reklama. Podľa Schindlera tieto reklamy pri pauze prinášajú silné výsledky z hľadiska značky, a umožňujú vyžadovať prémiovejšie ceny od zadávateľov reklamy, kvôli ich efektívnosti.

Prečítajte si tiež:

Vzhľadom na povzbudzujúcu spätnú väzbu Google zvažuje širšie zavedenie takýchto reklám na YouTube po ďalšom vyhodnotení prebiehajúceho experimentu. YouTube začal tento koncept testovať v určitých regiónoch už minulý rok, čo naznačuje možné rozšírenie do ďalších krajín.

Ďalšie rozširovanie zatiaľ nie je úplne známe

Stále však nie sú špecifikované detaily o tom, kedy sa reklamy pri pauze stanú bežnejšími na YouTube, hoci sa očakáva, že sa najprv objavia na smart televízoroch. Konkrétne informácie o novinke, ako je aj trvanie, možnosť preskočenia a implementácia v mobilných aplikáciách YouTube, sú stále nejasné. Môžeme však s určitosťou povedať, že Google skúša všetky dostupné možnosti získania ďalších financií pre svoju spoločnosť. Snaží sa tak robiť aj s dobrými úmyslami a najmä tak, aby neodradil používateľov od sledovania obsahu práve na ich platforme.

YouTube
YouTube
Developer: Google LLC
Price: Free
  • YouTube Screenshot
  • YouTube Screenshot
  • YouTube Screenshot
  • YouTube Screenshot
  • YouTube Screenshot
Náš tip
Smart Banka 2024: Slováci opäť rozhodli. Toto sú najlepšie bankové aplikácie roka
26.4.2024

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+