Používatelia YouTube vyjadrujú čoraz väčšiu nespokojnosť s rastúcim počtom reklám na platforme, napriek tomu YouTube plánuje rozšíriť svoju knižnicu. Počas nedávneho telefonického rozhovoru o výsledkoch spoločnosti Alphabet sa Philipp Schindler z Google zmienil o reklamnom experimente, ktorý prináša pozitívne výsledky platformy, informuje AndroidAuthority.
Schindler zdôraznil zavedenie “reklám pri pauze” na pripojených televízoroch v prvom štvrťroku. Tento nový menej rušivý formát reklamy sa zobrazí, keď používatelia pozastavia svoj organický obsah, zmenší sa video a vedľa neho sa objaví reklama. Podľa Schindlera tieto reklamy pri pauze prinášajú silné výsledky z hľadiska značky, a umožňujú vyžadovať prémiovejšie ceny od zadávateľov reklamy, kvôli ich efektívnosti.
Prečítajte si tiež:
- Smart Banka 2024: Slováci opäť rozhodli. Toto sú najlepšie bankové aplikácie roka
- Samsung pre nás chystá “Ultra” skladačku. Dočkáme sa prémiovejšieho Galaxy Z Fold6?
- Influenceri budú zarábať viac. Novinka od Microsoftu však nepoteší každého
- Na TikToku už sledovaním videí nezarobíte. EÚ sa rozhodla zakročiť
Vzhľadom na povzbudzujúcu spätnú väzbu Google zvažuje širšie zavedenie takýchto reklám na YouTube po ďalšom vyhodnotení prebiehajúceho experimentu. YouTube začal tento koncept testovať v určitých regiónoch už minulý rok, čo naznačuje možné rozšírenie do ďalších krajín.
Ďalšie rozširovanie zatiaľ nie je úplne známe
Stále však nie sú špecifikované detaily o tom, kedy sa reklamy pri pauze stanú bežnejšími na YouTube, hoci sa očakáva, že sa najprv objavia na smart televízoroch. Konkrétne informácie o novinke, ako je aj trvanie, možnosť preskočenia a implementácia v mobilných aplikáciách YouTube, sú stále nejasné. Môžeme však s určitosťou povedať, že Google skúša všetky dostupné možnosti získania ďalších financií pre svoju spoločnosť. Snaží sa tak robiť aj s dobrými úmyslami a najmä tak, aby neodradil používateľov od sledovania obsahu práve na ich platforme.