Samsung zaviedol zmeny v prémiovej službe Moje Galaxy

Matúš Kapusta

Mimozáručná oprava prémiových telefónov Samsung bude odteraz jednoduhšia. Najnovšie nie je potrebné ani v prípade mimozáručných opráv (napr. mechanické poškodenia typu rozbitý displej) telefónov Samsung Galaxy S7, S7 Edge, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovať do servisu. Stačí zavolať na Moje Galaxy infolinku – 0800 66 53 77 a dohodnúť si vyzdvihnutie telefónu doma, v kancelárii či na chate – skrátka kdekoľvek.

Náš tip
Samsung Galaxy S8 a S8+ prídu s prémiovým servisom

Na stretnutí zákazník odovzdá vodičovi svoj prístroj, vodič následne zapožičia po dobu opravy náhradný telefón z prémiového radu S či Note (podľa dostupnosti). Za telefón sa zákazník zaručí čiastkou podľa typu telefónu od 330 do 550 €, ktorá mu bude do doby vrátenia zablokovaná na jeho platobnej karte. Po ukončení opravy dispečer Moje Galaxy infolinky kontaktuje zákazníka a dohodne sa s ním na odovzdaní opraveného a vyzdvihnutí zapožičaného prístroja. Cena tohto prémiového servisu je v prípade mimozáručných opráv 16 eur. V prípade záručných opráv tak naďalej platí, že je táto ojedinelá služba zdarma.

V prípade, že zákazník nebude u mimozáručnej opravy súhlasiť po zaslaní cenovej kalkulácie s opravou – teda k oprave z dôvodu rozhodnutia zákazníka nedôjde, zaplatí navyše 7,50 eur za urobenú inšpekciu – teda diagnostiku a zistenie poruchy.

 Loading ...
Disqus Comments Loading...