Viacerí používatelia smart hodiniek Samsung Galaxy Watch4 narazili na nepríjemný problém. Služba, ktorá sprostredkuje mobilné platby, Google Pay, momentálne nemusí na hodinkách fungovať správne. O probléme informoval portál Android Headlines.
Používatelia sa so svojimi ťažkosťami podelili na Reddite, pričom väčšina príspevkov vznikla v priebehu posledného týždňa alebo dvoch. Najstaršie správy sa však na platforme objavili viac ako mesiac dozadu. Niektorí z majiteľov hodiniek uvádzajú, že proces platby cez Google Pay pravidelne zlyháva. Iným sa zas nedarí do služby pridať novú platobnú kartu.
S týmito typmi problému sa spájajú dve chybové hlásenia. Jedno z nich vám oznámi, že nemôžete dokončiť nastavenie na platenie v obchodoch, zatiaľ čo druhé hovorí, že vaše hodinky nespĺňajú softvérové štandardy, kvôli čomu nemôžu vykonávať bezkontaktné platby.
Problém pravdepodobne súvisí s novou aktualizáciou, ktorú hodinky nedávno dostali. Tá prináša najmä funkcie, ktoré chcú používateľov motivovať k fitness aktivitám. Pridávajú sa aj novinky na zlepšenie kvality spánku či vylepšená podpora pre nosenie na ľavej ruke.
Google sa problém pokúša vyriešiť
Dobrou správou je, že Google o probléme vie a pracuje na jeho odstránení. Avšak spoločnosť nezverejnila žiadne podrobnosti o tom, ako dlho jej to bude trvať. Čiže momentálne nepoznáme ani približný časový rámec, v ktorom by oprava mohla byť k dispozícii.