MojAndroid

Pred dvoma mesiacmi zareagovali operátori na epidémiu koronavírusu Covid-19 a nútenú karanténu rôznymi akciami a zľavami. Mobilný operátor O2 sa rozhodol kampaňou O2 Dobré dáta motivovať svojich zákazníkov k zodpovednému správaniu. Odmenou im boli bezplatné mobilné dáta. Že bola kampaň úspešná, potvrdzuje to, že operátor behom nej rozdal viac ako 362 tisíc GB dát.

O2 Dobre data videá

Cez 30 tisíc súťažiacich, cez 36 tisíc výziev a vyše 362 tisíc rozdaných GB dát

Ak zákazníci v kampani splnili jednu zo štyroch výziev – Učíme sa spolu, Hýbeme sa, Myslíme na starších a Podporujeme umelcov, tak získali 10 GB dát navyše. Pri splnení všetkých 4 výziev mohli získať až 40 GB dát. Stačilo k tomu urobiť fotografiu, video, screenshot na danú tému alebo zavolať svojím starým rodičom. Kampane sa zúčastnilo cez 30 tisíc súťažiacich.

Do dnešného dňa sa do kampane O2 Dobré dáta zapojilo viac ako 30 000 unikátnych súťažiacich, pričom spolu splnili viac ako 36 200 výziev. Spoločne sme teda našich zákazníkov za zodpovedný prístup k zvládaniu situácie a za to, že ostávali doma, odmenili viac ako 362 000 GB dát. Najpopulárnejšou bola pritom výzva Podporujeme umelcov, v ktorej ľudia počúvali hudbu od slovenských interpretov alebo sledovali online vysielanie divadelných predstavení. Túto výzvu splnilo viac ako 16 000 našich zákazníkov. Takmer 15 000 zákazníkov nám ukázalo, ako sa so svojimi deťmi či žiakmi učia doma a na diaľku, takmer 4500 ľudí potešilo svojich starých rodičov alebo blízkych telefonátom a vyše 1600 ľudí sme rozhýbali aj v pohodlí domova.

Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia

O2 Dobre dáta starí rodičia

Kampaň pokračuje piatou výzvou

Pretože bola kampaň veľmi úspešná, tak sa operátor O2 odhodlal k jej predĺženiu až do 31. mája. Dokonca pridáva aj piatu výzvu Pomôž svojim starým rodičom s digitalizáciou. V nej získajú zákazníci O2 10 GB dát, ak svojim starým rodičom alebo starším ľuďom vo svojom okolí pomôžu s nastavením digitálnych služieb O2. Pre splnenie výzev treba nahrať fotografie alebo videá na web www.dobredata.o2.sk. Po schválení obsahu získajú zákazníci kód, ktorý si následne aktivujú. Tí, ktorí zatiaľ zákazníkmi nie sú, sa môžu zapojiť po zaobstaraní si karty O2 Voľnosť. Za splnenie všetkých 5 výziev môžu získať až 50 GB dát za mesiac.

O2 chce rozhýbať deti a starých ľudí

Ďalšou zaujímavou výzvou je Poď sa hýbať. Tú operátor O2 už dlhšie organizuje spoločne s O2 Športovou akadémiou Mateja Tótha. Doposiaľ vydaných 17 lekcií pod vedením tímu a trénerov akadémie malo viac ako 210 000 videní. K cvičeniu mohli deti s rodičmi využiť pomôcky v domácnosti ako varechy, knihy, hračky, domácich miláčikov alebo lego postavičky. Doteraz vydané lekcie nájdete na webe www.akademia.o2.sk/telesna-na-doma. Do konca mája by mali každý týždeň pribudnúť ďalšie tri lekcie.

O2 Poď sa hýbať Peter Tóth

Mobilný operátor O2 ale s pomocou Telesnej na doma pre deti, O2 spolu s O2 ŠAMT nemyslí len na zdravý pohyb u deti a mladších ľudí. V rámci relácie Encyklopédia prevencie venovanej seniorom na televízii Trojka inšpirovali k cvičeniu aj starších ľudí prostredníctvom špeciálnych cvičení pod taktovkou Mateja Tótha a jeho otca. Jednotlivé diely relácie  môžete nájsť v archíve  televízie RTVS.

Náš tip
Huawei objednal od TSMC čipy za 700 miliónov dolárov, objednávka bola stopnutá USA
19.5.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+