Operátor O2 prichádza s novou letnou kampaňou, v ktorej bude ľudí učiť správne dýchať. Ponúkne jednoduché návody na dychové cvičenia, ktoré ich môžu v stresových situáciách upokojiť a dostať do pohody.
„Po mimoriadne stresujúcom období globálnych udalostí, akými boli pandémia koronavírusu, pokračujúca vojna na Ukrajine, či iných vážnych tém, pociťuje v súčasnosti podľa nášho prieskumu až 70% ľudí stres, prípadne zažíva pocity úzkosti. Aj preto chceme v novej kampani ponúknuť ľuďom rýchly návod, ako sa prostredníctvom správneho dýchania dostať do väčšej pohody a pokoja. Do letnej kampane sme si prizvali trénera dýchania Jakuba Chudého, ktorý je zároveň odborným garantom celej kampane.“
Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2
Kampaň odštartovala 13. júla, k dispozícii je aj webová stránka o dýchaní. Zriadená bola aj takzvaná “Linka pohody,” na ktorej herec Ján Koleník prevedie volajúcich dýchacími technikami v reálnom čase.

Viac o operátorovi O2 na MôjAndroid.sk:
- Leto v O2: Zľavy na telefóny, výkup zariadení a nové možnosti platby
- Tieto smartfóny a tablety sa v poslednom mesiaci v O2 predávali najviac
- Príspevok na kúpu notebooku alebo tabletu vo výške 350 € pre študenta je možné uplatniť aj v O2
„Dýchanie a duševná pohoda sú veľmi úzko prepojené. Pri stresovej situácii sa naše dýchanie zrýchľuje, stáva sa plytším a nepravidelným. Vedomím spomalením dýchania vieme znížiť prejavy stresu a upokojiť myseľ. Mojím cieľom v tejto kampani je zlepšenie povedomia o dýchaní a pochopenie podstaty dýchania. Porozumenie tomu, čo sa pri rôznych dychových technikách deje v našom tele, je kľúčom k lepšiemu zdraviu, duševnej pohode a kvalitnejšiemu životu.“
Jakub Chudý, dýchací coach
Touto kampaňou operátor nadväzuje na posolstvo “pretože nám záleží,” ktoré predstavil začiatkom roka. V rámci neho priniesol do portfólia nové O2 Paušály. s predplatným služieb ako Netflix, HBO Max či Voyo. Zákazníci môžu využiť aj službu Cashback, ktorá im vráti 5 eur v prípade, ak nepredátujú viac ako 15 GB. Pribudol aj nový vernostný program O2 Prekvapenia, v rámci ktorého si každý zákazník každý týždeň nájde v O2 aplikácii zaujímavý darček.