Spoločnosť Microsoft zaznamenala v pondelok viachodinový výpadok, ktorý ovplyvnil používateľov po celom svete. Podľa webu DownDetector sa problém dotkol najmä používateľov v USA a Austrálii. O probléme a jeho priebehu informoval web TechCrunch.
Používatelia mali problém prihlásiť sa do niektorých služieb, vrátane služieb Outlook, Office 365 a Microsoft Teams. Spoločnosť uviedla, že problémy mohli mať vplyv aj na niektorých ústavných činiteľov. Používatelia, ktorí sa prihlásili ešte pred začatím výpadku mohli služby naďalej využívať.
Výpadok trval takmer šesť hodín, teraz už je všetko v poriadku
Microsoft na svojej stránke uviedol, že výpadok sa začal o 23:25 nášho času. Spoločnosť o probléme ďalej informovala na svojom Twitteri a priebežne aktualizovala jeho stav.
Spoločnosť z tohto výpadku obvinila najnovšiu aktualizáciu, ktorá mala spôsobiť problémy s autentifikáciou a zneprístupniť cloudové služby. Po návrate k staršej verzii sa však problém nevyriešil a došlo iba k malému zlepšeniu.
K naozajstnému zlepšeniu došlo až o tri hodiny neskôr a k takmer úplnému odstráneniu problémov došlo až okolo piatej hodiny ráno nášho času.
Podľa spoločnosti by už teraz malo byť všetko v poriadku a služby by mali byť fungovať pre väčšinu používateľov.
Služba Microsoft Teams sa vďaka pandémii stala veľmi populárnou
Počas pandémie sa služby ako Microsoft Teams stali nevyhnutné pre niektorých ľudí. Práve vďaka týmto službám mohli aj naďalej pracovať, samozrejme už iba z domu. V apríli spoločnosť Microsoft uviedla, že 75 miliónov používateľov využíva službu Teams denne a tieto čísla každým mesiacom rastú.