MojAndroid

Nie je to tak dávno, čo spoločnosť Samsung predstavila nový update One UI 5. Aktualizácia sa postupne stáva dostupnou pre viac smartfónov. Tí používatelia, ktorí ju už vyskúšali neevidujú žiadne veľké problémy. Portál XDA-developers však uvádza, že majitelia inteligentných hodiniek Fitbit Charge 5 a Fitbit Luxe sa s určitým problémom stretnúť môžu.

Ide o situáciu, kedy sa hodinky so smartfónom nedokážu synchronizovať. To predstavuje dosť veľké sklamanie pre ich používateľov. Spoločnosť Fitbit si je tohto problému vedomá a postupne pracuje na riešení, ktoré by ho malo odstrániť. Vo vyjadrení spoločnosť tvrdí, že technici objavili zdroj problému. Práve z tohto dôvodu by mala byť začiatkom tohto roka dostupná aktualizácia aplikácie pre hodinky, ktorá tento problém odstráni.

Fitbit Charge 5 ciferník
Fitbit Charge 5 | Zdroj: Zdenka Smalecová

Problém nastáva v prípade, že je vaše Samsung zariadenie aktualizované na najnovšiu verziu systému. Moderátor spoločnosti JuanFitbit prišiel s riešením, pomocou ktorého by ste sa problému mohli vyhnúť. To však môžete vyskúšať len v prípade, že vlastníte viac smartfónov.

Ak áno, stačí nainštalovať Fitbit aplikáciu do druhého zariadenia a synchronizovať ho s hodinkami, kým nebude dostupná aktualizácia, ktorá problém odstráni. Ak ste používateľom inteligentných hodiniek tejto značky, určite vám odporúčame prečítať si článok, ktorý vás informuje o zmene prihlasovacích pravidiel.

Náš tip
Bizarné vyhľadávania Slovákov na Googli za rok 2022 pobavia
2.1.2023

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+