Platforma YouTube razí nekompromisnú politiku. V poslednom čase vymýšľa spôsoby, ako obmedziť používateľov AdBlocku, pretože si užívajú videá bez reklám a neplatia za to. A to pre platformu nevyzerá ako úspešný biznis.
Pred nejakým časom nebolo problémom, keď sa raz za čas objavila pred videom nejaká tá krátka preskočiteľná reklama. Avšak neskôr pribudli reklamy aj priamo do videa, pred videom sú bežne aj dve, pričom minimálne jedna z nich sa nedá preskočiť. To sa používateľom samozrejme nepáči a pokiaľ nechcú platiť, AdBlock je zatiaľ najjednoduchším riešením.
Nemali by ste prehliadnuť:
- Slovákmi obľúbený Enyaq dostáva vyšší výkon a lepší dojazd. Poznáme ceny
- Google Mapy dostávajú novú užitočnú funkciu
- Nadstavba MIUI oficiálne končí. Nahradí ju Xiaomi HyperOS
Ako momentálne obmedzuje služba používatľeľov s AdBlockom, si môžete prečítať v článku YouTube trestá používateľov AdBlocku. Portál Theverge teraz prišiel s novou informáciou, ktorá nie je veľmi potešujúca. Množstvo reklamy sa nezníži, práve naopak.
Konkrétne pôjde o reklamy na produkty. Aj samotní tvorcovia obsahu dostanú lepšie možnosti a nástroje na to, aby si sami zvolili, kde vo videu sa má nachádzať reklama. Pre tvorcov je to veľká výhoda, spokojní by mali byť aj sponzori.
Ako sa zbaviť reklám na YouTube?
Zatiaľ to vyzerá, že Slovákov sa obmedzenia týkajúce sa AdBlocku veľmi netýkajú, no to sa pravdepodobne čoskoro zmení. AdBlock je tak zatiaľ najjednoduchšou cestou, ako sa zbaviť reklám bez toho, aby ste museli platiť.
Do budúcnosti sú možnosti prakticky len dve. Stále neplatiť a zmieriť sa s množstvom reklám, prípadne predplatiť si YouTube Premium, ktorého cena na Slovensku je momentálne 7,19 € mesačne. Pre študenta je cena 4,19 € mesačne, prípadne k dispozícii je aj rodinné predplatné za 10,99 €, v rámci ktorého je možné mať až 5 členov, čo potom mesačne vychádza približne na 2 eurá.
V rámci Premium predplatného je k dispozícii aj služba YouTube Music.
Čo je u producenta No 1? Zákazník alebo biznis?
Ak by bol zákazník aspoň na 2.mieste(
predbiehajú ho čo najnižšie náklady, čo najvyšší zisk) tak by výrobca hľadal kompromisné riešenie.
Normálny, lucídny spotrebiteľ tovaru/služby nepotrebuje reklamy ( možno iba inkontinentný, infantilný a zedukovaná generácia ,ktorú zmagorili tak, že to berie ako realitu/nevyhnutnosť-debilizácia, niečo ako bicyklista s dvojitým rúškom v lese).
V súčastnosti niektoré TV stanice vysielajú reklamu prerušovanú filmom, dokument na YT o duševnom zdraví, depresii je 3x prerušený reklamou o inkontinentných nohavičkách,alebo predvolebný šot o vlastencoch Naďovi a Šimečkovi😂😂😂).
Des a hrôza diktátu,manipulácie a osprostievania nás vládcami tohto sveta!