MojAndroid

Tesco mobile od 31. marca 2015 upravuje podmienky volaní zadarmo pre zákazníkov, ktorí majú svoju SIM kartu na dobíjanie kreditu prepojenú s číslom Tesco vernostnej karty Clubcard. Táto úprava má za cieľ zabrániť zneužívaniu služby a chrániť tak bežného zákazníka. Zákazníci si budú môcť naďalej medzi sebou volať zadarmo počas 30 dní od posledného dobitia, v rámci ktorých budú mať k dispozícii až 1 000 minút. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní 1 000 minút si volajú len za 1 cent za minútu.

Dôvodom úpravy podmienok využívania volaní zadarmo medzi zákazníkmi Tesco mobile je zabránenie zneužívaniu výhod špekulantmi, ktorí službu neúmerne zaťažujú. Úprava podmienok sa bežného zákazníka služieb Tesco mobile nedotkne.

„Podmienky sme upravili na mieru bežného zákazníka, aby sme ho ochránili a zabezpečili mu vysokú kvalitu služieb, na ktorú je zvyknutý,“ uviedla hovorkyňa Tesco mobile Zuzana Lošáková.

Čo znamená úprava podmienok pre nášho zákazníka?

  • Ak si zákazník dobíja kredit pravidelne a neprevolá mesačne viac ako 1 000 minút na čísla Tesco mobile, zmena sa ho nijako nedotkne.
  • Zákazník, ktorý si nedobíja kredit pravidelne alebo si ho zabudne po 30 dňoch dobiť, sa nemusí obávať vysokých poplatkov. Naďalej volá na čísla Tesco mobile len za symbolický 1 cent. Stačí, keď sa opätovne dobije a získava na ďalších 30 dní až 1 000 minút volaní na čísla Tesco mobile úplne zadarmo.
  • Zákazníci, ktorí vyčerpajú 1 000 minút skôr, ako uplynie 30 dní od dobitia, t.j. majú vyššie komunikačné potreby, volajú naďalej za symbolickú sumu 1 cent za minútu. Napríklad za 100 minút nad rámec volaní zadarmo zákazník zaplatí len 1 euro.

Zákazníci budú informovaní o úprave podmienok prostredníctvom SMS správy. Ani po 31. marci 2015 sa zákazníci nemusia obávať, že si budú musieť sledovať 30 dní od dobitia či spotrebu minút. V prípade prečerpania 1 000 minút a rovnako aj v prípade uplynutia 30-dňovej lehoty budú upozornení SMS správou. Úprava podmienok sa týka len volaní zadarmo. Zákazníci naďalej dostávajú dvojnásobok kreditu pri každom dobití, vďaka čomu volajú, esemeskujú a surfujú za polovičné ceny.

Zdroj: TS

13.2.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

7 odpovedí na “Tesco Mobile upravuje podmienky volaní pre členov Clubcard”

  1. Teda vlastne končí volanie zadarmo. Malokto si nabíja kredit každý mesiac, takže po mesiaci od nabitia budu hovorí spoplatnené čiatkou 1cent/min. Viem že to je smiešna čiastka, ale takto pomaly budú škrtiť svoje doteraz výhodné služby a nakoniec nenechaju ani dvojnasobný kredit a ani výhodné volania do vlastnej siete.
    Možno sa mýlim ale mne to tak príde.

      • na smiech si leda tak ty aj s tym svojim trapnym narekom. 5 eur mesacne nikoho nezabilo a nezabije. a dostanes zadarmo dalsich 5. mas tak k dispozicii na mesaiac zadarmo 1000 minut volani vo vlastnej sieti dalej sms za 2,5 centa za kus a volania za 5 centov za minutu. alebo vdaka dvojnasobnemu kreditu pri dobit napriklad aj 7500 MB dat = 30×250 MB denneho internetu len za 7,5 eur tvojich penazi.

        • Nezabije ťa ani ani 5€, ale ani 20€, to máš pravdu.
          Toto je výrazná zmena. Platnosť prvého úvodného kreditu bola 13 mesiacov. Teraz bude kredit potrebné pre omedzené 1000 minút volania zadarmo každomesačne. Teda za rok je to 60€. Pôvodne to bolo 5€, tí čo kúpili v akcii SIM to bolo za 2,5€, čo mali zamestnaneckú zľavu 2€. Bolo to naozaj lacné volanie, a predpokladám, že tie 2€ na 13 mesiacov nepokryli ani ch náklady.
          Ako prvý ojeb bolo zníženie objemu denných dát na internet za 50centov zo 400MB na 250MB.
          Teraz obmedzili platnosť kreditu, a bezplatn´é minúty.
          Aj tak ale nevyriešia nič. Každý kto chce si dobije kredit za °5€, má 1000minut na mesiac. Toto urobí na viacerých kartách. Po čase keď naakumulovaný kredit bude napr. 60€ za rok préjde s číslom k 02, a požiada o vrátenie kreditu Tesco, alebo si zaň v O2 kúpi mobil.
          Čiže budem mať za 5€ 1000 minút vo vlastnej sieti zadarmo, k tomu pri cene 0,01€//min ďaľších 1000 minút vo vlastnej sieti., alebo 100 minút do všetkých sietí.

          • Odkedy sa vracia u operátora kredit ktorý máš na karte? Možno sa mýlim ale pokial viem aj ked prejdeš s kreditom na paušal kde máš na kredite 50€ tak ti ich fyzicky nevrátia a ked prechádzas od operátora k inemu tak tie peniaze sa jednoducho stratia ak ich neminieš pred prenosom. Viem že tesco je pod O2 ale už je novinka že tesco > o2 volanie spoplatnene takže vaše výhodné volania idu dole vodou aj nadalej. Podstata je že toto volanie za tých 5€ na 40 dní je pre starších ludí ktorí málo telefonuju ale tým by som aj tak odporučil kredit na fakturu pretože kredit ma viac nevýhod než dokážem spočítat.

  2. No škoda , ale je to zo strany tesca pochopiteľný krok :) …ono to bola viac menej otázka času , stále však aj po tomto kompromise je ponuka velmi atraktívna najmä pri previazaní clubcard a zopár ľudí v kontaktoch ktorý to takto majú tiež :D

  3. Mam tesco mobile, dobijem si za mesiac za 5€. Od kamosa mam zamestnanecky kupon na 10% zlavu cize zaplatim 4,5€. A dostanem 10€ z ktorych ide 5€ na 500MB internet a tych zvysnych 5€ minam na telefonovanie a SMS. Cize napriklad 50 minut a 0 SMS, alebo 40 minut a 20 SMS….
    Secteno a podtrzeno 500MB Internet + 50 minut = 4,5€. Genialne….
    A samozrejme priatelka ma tiez Tesco moblle a volame si zadarmo :-)

Pridaj komentár

+