MojAndroid

Spoločnosť Telekom patrí už dlhší čas medzi najväčších slovenských mobilných operátorov. Na to, aby sa udržala na vrchole musí neustále prinášať nové inovácie a vylepšenia pre svojich zákazníkov. Inak tomu nie je ani teraz. Na tlačovej konferencii oznámili, že ich stále celkom nová služba Wow Wi-Fi dostáva hneď niekoľko vylepšení.

Wow Wi-Fi spustila spoločnosť presne pred rokom, a to 1. 8. 2022. Keď službu spúšťali, stanovili pre projekt určité ciele, ktoré sa podľa informácií z TK podarilo prekonať až dvojnásobne. Čo však táto služba používateľovi ponúka? Jej cieľom je zlepšiť kvalitu Wi-Fi signálu, a tým umožniť bezproblémové pokrytie celej domácnosti a zaručiť rýchle pripojenie aj v prípade, keď ste od routra ďalej, napríklad v inej miestnosti.

Služba je určená pre každý internetový program v rámci optiky, VDSL a ADSL. Rýchlosť pripojenia samozrejme určuje zakúpený internetový program, cieľom tejto novej služby nie je pripojenie zrýchliť, ale zabezpečiť, aby bolo dostupné všade tam, kde potrebujete. Stačí si tak zvoliť veľkosť vášho domu/bytu a správne umiestniť router na to, aby sa kvalitný a silný signál dostal do každého kúta vašej domácnosti.

Aplikácia teraz prináša tieto novinky

Po novom sa používatelia dočkajú týchto noviniek:

  • Možnosť objednávky prostredníctvom aplikácie
  • Sledovanie objednávky v reálnom čase cez GPS
  • Sledovanie porúch v aplikácii
  • Meranie priestorov prostredníctvom AR a fotoaparátu

Ak sa rozhodnete zakúpiť si službu od Telekomu, môžete na to oddnes využiť mobilnú aplikáciu, pomocou ktorej si pohodlne službu vyklikáte a objednáte. Ak náhodou netušíte rozmery svojho bývania, prípadne máte miestnosti, kam nechcete aby sa Wi-Fi signál dostal, môžete si byt/dom premerať pomocou funkcie AR fotoaparátu. Jednoducho tak dokážete pomocou virtuálnych čiar odmerať jednotlivé miestnosti a na konci vám apka zráta celkovú plochu.

telekom wow
Novinky sa spúšťajú od dnes 1.8.2023 | Zdroj: Filip Spevár

Ďalšou novinkou je to, že môžete pri výpadku navštíviť aplikáciu a zistiť, či sa problém nachádza len na vašej strane alebo ide o celoplošnú poruchu. Nemusíte tak hneď volať na zákaznícku linku, čo zníži aj záťaž pre spoločnosť. Ako posledná veľká novinka prichádza sledovanie už zadanej objednávky pomocou aplikácie. Kuriéri budú označení pomocou GPS a vy tak budete vidieť, či sa už náhodou nenachádza zásielka vo vašom okolí. Toto platí aj pri objednaní technika pri prípadnej oprave.

Náš tip
Smart Poisťovňa 2023: Vyberte najlepšiu poisťovňu a vyhrajte smartfón v hodnote 500 €

1.8.2023

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+