MojAndroid

Doplnené 13. mája o 15:45:

„Služba je už funkčná z e-mailových klientov i cez priamy prístup posta.telekom.sk. V najbližších hodinách budú dobiehať maily zo včera a dnes. Koniec výpadku.“

Doplnené 13. mája o 13:30:

Telekom nám poskytol túto aktualizáciu: „Momentálne je lepšia dostupnosť služby cez e-mailových klientov, priamy prístup cez posta.telekom.sk už nabieha v druhej vlne.“  

Pôvodný článok:

Operátor Telekom mal v piatok veľký výpadok svojej siete, ktorý je už odstránený. V posledných dňoch však niektorí klienti, ktorí využívajú mailové služby od Telekomu, spozorovali problémy aj v ich mailovom klientovi.

O probléme vedia a riešia ho

Operátor potvrdil, že o probléme vedia: „Od včerajšieho dňa o 8:15 registrujeme výpadok služby Advanced E-Mail, kam patrí aj rozhranie posta.telekom.sk. Chyba nie je na našej strane, ale dôvodom je výpadok u nášho zahraničného dodávateľa, t.j. k výpadku došlo mimo Slovenska, no naši zákazníci sú ním ovplyvnení. Hlavný výpadok, počas ktorého služba nešla, skončil dnes ráno. Na službu sa začali doobeda pripájať prví zákazníci, ale stále beží v limitovanej forme, t.j. maily sa načítavajú príliš dlho, prejdú iba hlavičky a pod. Aktuálne skôr maily prichádzajú ako odchádzajú. Obnova služby preto naďalej trvá. Zároveň by som rád upozornil, že tento výpadok nemá vôbec žiadnu spojitosť s tým piatkovým a preto ich nemožno spájať. Navyše tento výpadok má oveľa menší zásah ako ten piatkový,“ prezradil nám Michal Korec, hovorca slovenského Telekomu.

Už čoskoro by malo byť všetko v poriadku

O nedostupnosti služby nás informovali aj naši čitatelia. Podľa všetkého by tak služba mala fungovať na 100 % už v dohľadnej dobe, no je možné, že v súčasnosti s ňou ešte stále môžete mať problémy.

13.5.2019
  • Kukucar

    práve vypadol magio internet, vrátane televízie samozrejme, na zhruba 5-10 min.

+