MojAndroid

Aktualizácia 11.mája o 12:00:

Telekom potvrdil, že výpadok sa podarilo odstrániť. Za nedostupnosť siete sa operátor ospravedlnil. Všetky služby by mali byť aktívne. Zákazníci sa v komentároch dožadujú kompenzácie. “Je nám ľúto, že ste kvôli nášmu výpadku mali zlú skúsenosť a nenecháme to len tak.” píše vo svojom vyhlásení výkonný riaditeľ pre Slovensko Dušan Švalek.

Niektorým zákazníkom stále nefungujú SMS či hovory. V tomto prípade operátor odporúča reštartovať mobilný telefón.

Doplnené 10. mája o 15:00:

Operátor Telekom pred malou chvíľou zverejnil status na sociálnej sieti Facebook, kde uvádza, že siete začínajú znovu nabiehať a účastníci sú opätovne prihlasovaní. Toto prihlasovanie však prebieha postupne a môže ešte chvíľu trvať, kým budete späť online aj vy.

Pôvodný článok:

Operátor Telekom má na Slovensku pomerne rozsiahly výpadok svojej siete. Viacerí používatelia hlásia, že sa nedokážu pripojiť do siete. Zákazníci iných operátorov sa zasa nevedia dovolať zákazníkom Telekomu, tí sa javia ako nedostupní.

Plošné problémy so sieťou potvrdil aj operátor

O nedostupnosti siete nás informovali viacerí čitatelia a známi. V jednom prípade sa telefón počas telefonátu odpojil od siete a následne telefón ukazoval, že nie je možné zaregistrovať sa do danej siete. Ukazovateľ signálu pritom nehlásil žiaden problém, no pri akomkoľvek pokuse o telefonát bola okamžite zobrazená hláška “nie je možné zaregistrovať sa do siete.”

Problémy nám potvrdil aj operátor: “Povaha problému je plošná a náhodná, t.j. zákazníci sa s ním môžu stretnúť na celom Slovensku, ale netýka sa všetkých čísel. T.j. niektorí zákazníci môžu volať medzi sebou alebo byť dovolateľní z inej siete alebo volať do inej siete. Iní nie a sieť sa im javí ako preťažená. 

Technický problém nastal na komponente, ktorý prepája hovory a registruje čísla v sieti, čo v praxi znamená, že zákazník sa javí ako nedovolateľný alebo sa nemôže dovolať do našej siete. Ak je zákazník prihlásený v sietí, mobilné dáta môžu byť dostupné: fungujú aplikácie, sťahovanie dát, dajú sa uskutočniť hovory cez aplikácie ako Whatsapp. 

Táto situácia od 10:35 a pracujeme na jej odstránení. Zákazníkom sa za vzniknuté komplikácie ospravedlňujeme,” uviedol Michal Korec, hovorca Telekomu na Slovensku.

Zákazníci sú nespokojní

Ak máte aj vy problémy s pripojením sa, alebo sa zrazu neviete dovolať konkrétnym kontaktom, teraz už zrejme viete, čo je vo veci. Samozrejme, problémy si všimli mnohí zákazníci, ktorí si pýtajú vysvetlenie aj na sociálnych sieťach.

Situáciu budeme naďalej sledovať a o jej vývoji vás budeme informovať.

11.5.2019
  • Vlado

    mne to vypadlo až tak, že mi o pol 2 poobede ukazuje na telefóne čas 8:20 ráno 😂😂

  • Ján Grochal

    … zaplatené však dostanú aj za toto

  • Marek Šiška

    jak mal? stale ma….

  • Klorel

    Ja som o tom nevedel a skoro dve hodiny som nervačil s telefónom že čo mu je. Lebo už som raz mal problém že mi nešiel signál ale to bola vada SIM.

  • Dano

    Dobrá sranda. V TT všetko fungovalo, dokonca som aj o tomto probléme vedel – čítal som o tom v správach,. Dohodol som schôdzku, prídem do PN a som v prdeli… :-) Ale našli sme sa aj bez telefónu… A keď som sa vrátil do TT tak po reštarte som mal zasa sieť OK, ale samé to nenabehlo…

    • kubo

      Mne presne opacne :D cestou z BA mi pred TT vypadol signal aj data a ani po niekolkych restartoch nic. Az ked som prisiel domov som sa docital ze to je vlastne chyba Telekomu no nabehlo mi to az okolo stvrtej takze cca od 11:00 do 16:00 bez signalu. Malo to aj vyhody tak kludny den som uz dlho nemal :D

  • Fan Tomas

    Hlavne ze najlepsia siet na SK 🤣🤣 O cenach za net ani nehovorím

  • dzefo

    uz im pre zmenu nejdu maili https://posta.telekom.sk/

+