Operátor Telekom je znova využívaný ako falošný prostriedok na získanie peňazí od zákazníkov. Podvodníci sa opäť vydávajú za túto spoločnosť a snažia sa zákazníkov oklamať prostredníctvom podvodného e-mailu, informuje Telekom na svojom Facebooku.
Podvodníci stále nezmizli a opäť sa pokúšajú privyrobiť si. Bohužiaľ aj na úkor niekedy nič netušiacich ľudí. Prostredníctvom sociálnej siete Facebook len pred pár hodinami Telekom informoval o podvodných mailoch. V nich sa dozvieme, že sme omylom zaplatili februárovú faktúru až dvakrát.

To by nebol nijak veľký problém, keby sa v e-maili nenachádzal aj falošný odkaz na webovú stránku. Na tú ani náhodou neklikajte! Môžete tak prísť o pekný balík peňazí. Na uvedenej stránke od vás budú žiadať osobné údaje a údaje z bankovej karty.
Ako prevenciu pred podobnými útokmi žiadajú v Telekome od zákazníkov, že ak im príde podobný e-mail aj v budúcnosti, mali by ho ihneď nahlásiť. Spoločnosť tak bude môcť včasne varovať svojich zákazníkov a tí tak budú pripravení čeliť útokom hackerov.
Len nedávno sme vás informovali aj o týchto podvodoch:
Hej mne to dnes doslo :D
VAŠA ONLINE FAKTÚRA
nájdené ,
Písomne Vám oznamujeme, že posledný výpis faktúry z februára 2022 bol uhradený dvakrát.
Pozývame vás požiadať o vrátenie platby kliknutím na odkaz nižšie:
Návrh na vrátenie
Poznámka: Ak sa to nevyrieši do 12 hodín, vrátenie peňazí nie je možné.
Ďakujeme za spoluprácu v tejto veci.