Či ste podnikateľ, zamestnanec alebo študent, je viac než pravdepodobné, že využívate aspoň jeden bankový produkt. Je tiež obrovská šanca, že informácie o tomto produkte nájdete aj vo vašej mobilnej bankovej aplikácii. Tú dnes už ponúka prakticky každá banka, no rozdiely medzi týmito aplikáciami sú často skutočne obrovské. Čo odlišuje mobilné bankovníctvo Tatra banky, víťaza ankety Smart banka 2017, od ostatných hráčov na trhu?
Výber z bankomatu mobilom
Funkcia, ktorú donedávna ponúkala iba Tatra banka a ktorú mnohí považovali za zbytočnú. S tým sa však priečia údaje banky – 35 000 mesačných používateľov, ktorí v priemere spravia 100 000 výberov. To sú hodnoty, ktoré jasne naznačujú, že výber z bankomatu mobilom je extrémne pohodlný. Vďaka tejto funkcii a možnosti platiť bezkontaktne mobilom môžete svoju bankovú kartu pokojne zabudnúť doma a budete vedieť platiť bezkontaktne a ešte si aj vyberať hotovosť.
Pokročilá správa kariet priamo v aplikácii
Zmena limitu na karte kedysi znamenala, že musíte navštíviť pobočku banky alebo minimálne zapnúť internetové bankovníctvo. Dnes to všetko vybavíte z pohodlia aplikácie. Viete meniť internetový, hotovostný aj celkový limit v priebehu pár sekúnd. To umožňujú aj niektoré iné banky na trhu, no Tatra banka vám umožní napríklad aj nastaviť kontinenty, na ktorých má karta fungovať. Ak vám niekto ukradne údaje, v iných častiach sveta mu budú na nič.
Extrémne užitočná funkcia je Jednorázové číslo karty. Jednoducho si vygenerujete virtuálnu kartu, ktorá po uskutočnení platby prestane existovať a nikto ju tak nemôže zneužiť. Takto sa bránite proti podvodníkom jednoducho a extrémne efektívne
Manažment financií
Každá mobilná banková aplikácia vám umožní nahliadnuť na stav vášho účtu. Tatra banka vám ale ukáže podrobný Spending report, kde sa viete presne pozrieť, na čo najviac míňate. Máte tak prehľad nielen o vašom zostatku, ale aj minutých prostriedkoch a viete lepšie vyhodnotiť, na čom by ste mali viac šetriť. Zároveň v aplikácii vidíte pohľad na celkový majetok, ako aj sporiacé ciele pre budúcnosť.
Založenie účtu biometriou
Tatra banka tiež často experimentuje s modernými technológiami, ktoré súvisia s našimi smartfónmi. Aj preto si teraz môže aj neklient banky založiť účet prostredníctvom aplikácie biometrickým rozpoznaním tváre. Netreba nikde chodiť, jednoducho je vaša totožnosť overená prednou kamerou na vašom smartfóne. Tatra banka si pritom uvedomuje dôležitosť biometrického zabezpečenia, ktoré naše smartfóny ponúkajú a už čoskoro sa dočkáme aj možnosti zabezpečenia aplikácie odtlačkom prsta.
Ďalšie funkcie aplikácie
Okrem toho mobilné bankovníctvo Tatra banky využíva aj špeciálne funkcie, ktoré sú dostupné na platforme Android. K dispozícii je rad widgetov, ktoré si môžete umiestniť na vašu domovskú obrazovku. Tiež si viete nastaviť obmedzenia pre beh aplikácie na pozadí. Šikovná funkcia je aj zobrazenie zostatku ešte pred prihlásením. Je preto vidieť, že Tatra banka dbá aj špecificky o používateľov Androidu, ktorí tiež čerpajú výhody bezkontaktných platieb v obchodoch.
Hlasujte za Tatra banku v ankete Smart Banka 2018!
Aj vy si myslíte, že Tatra banka má najlepšie mobilné bankovníctvo na Slovensku? Tak jej prejavte sympatie v ankete Smart Banka 2018! V tej hľadáme mobilné bankové aplikácie, ktoré sú podľa vás najlepšie. Stačí, keď budete hlasovať na tomto odkaze, alebo kliknete na tlačidlo v článku, odpoviete na otázky a správne uvediete vaše osobné údaje. Automaticky tak budete zaradení do súťaže o nový smartfón Samsung Galaxy S9, s ktorým môžete využívať NFC platby a všetky ďalšie funkcie, ktoré tento vynikajúci smartfón prináša!
Biometria len kamerou, žartujete ?
poplatok za vedenie účtu 7€!!!
Poplatok 0 Eur, maju vsetci normalne uvazujuci klienti.
Staci 7 x zaplatiť mobilom miesto kartou, co nie je ziadny problem, vlastne to platim kreditkou cez mobil a nemusim ju nosit so sebou a mam 50%zlavu. Dalsich 50% zlava za cestovné poistenie pre mna a celu rodinu, kedze minimálne raz idem do zahranicia, alebo lyzovat tak mam cestovné poistenie zadarmo, pretoze sice stoji 30 Eur, ale bezne mi vyratali vzdy poisťovne viac na tyzden, takto to mam na cely rok
Usetrim 12×3.5=42 Teda som 12 Eur v pluse. O com točiš?
Skus si najprv overit fakty. Pripadne sa porad v banke preboha….
Asi tak nejak a tu uz netreba nic viac dodat, tiez mam poplatok 0 €.
som rad ze som to nemusel pisat ja :-) Kto ma co i len kusok snahy ma ucet zadarmo :-)
Majú dobrý mobilbanking a aspoň niečo zrozumiteľné tvoria oproti iným bankám. Ale napr: pri predčasnom splatení kreditky si zoberú automaticky aj platbu ktorá je nastavená automaticky. Nepáruje to tieto platby :( aj na pobočke pozerali že ako je to možné ???? :)
OK, len netusim naco to platis dopredu. V zivote ma to nenapadlo, mam inkaso a neriesim.
Tatra banka má fakt super aplikáciu (som klient), no neskutočne ma vytáča ich detinský prístup k možnosti používať na odomknutie aplikácie odtlačok prsta/FaceID. Ľudia ich tým bombardujú na FB a odpoveď je vždy, že to nespĺňa ich bezpečnostné požiadavky. Zaujímavé, že ostatné SK banky, a väčšina bánk vo svete s tým problém nemajú (podľa logiky Tatry majú všetky tie banky zrejme nižšie bezpečnostné požiadavky :D). Aktuálne informujú, že prídu s určitým kompromisom, čo pravdepodobne bude nejaká hlúposť. Takto si Smart banku roka nepredstavujem.
O tej virtuálnej karte som nevedel. Musím skusit
Toto hlasovanie nema nic spolocne s hlasovanim za najlepsiu banku, toto je osobny dotaznik!!! Komu a k comu su vam udaje ako mam zabezpeceny mobil, ci bankovu apku pouzivam v zahranici alebo kolko mam rokov, ake vzdelanie, to su pre dane hlasovanie prilis osobne otazky a to je CHOREEEE!!! Chcela som dat hlas a bola by som to urobila vemi rada Tatra banke, lebo je fakt dobra ale po tych otazkach som od hlasovania upustila a cudujem sa vsetkym, ktorí za vidinu neistej vyhry ponuknu svoje udaje, uz aj tak sme na môj vkus dost sledovani!!!
Dobrý deň, Radka, anketa je postavená tak, aby hlasujúci na jednej strane vyjadrili sympatie k svojej obľúbenej banke, ale na druhej strane ide aj o veľmi cennú spätnú väzbu pre samotné banky. V rámci ankety sú položené otázky jednak z oblasti spôsobu používania mobilného bankovníctva, ale taktiež z oblasti bezpečnosti, používanosti a užitočnosti jednotlivých funkcionalít. Ako klienti využívajú funkcionality, čo sa im páči, čo by naopak zmenili, akým spôsobom pristupujú k zabezpečeniu svojich dát, atď. Ide nám o to, aby sme spoločne s vami – hlasujúcimi pomohli posúvať mobilné bankovníctvo na Slovensku na vyšší level. Súkromie a bezpečnosť našich čitateľov je vždy našou prioritou a osobné dáta, ktoré poskytujú v rámci ankety nie sú posúvané nikomu a slúžia jedine na účely hlasovania, súťaže a spomínaného štatistického vyhodnotenia.
Odkedy sme vynašli level, tak sa stratila úroveň.