Ak máte problémy so streamovacou službou Spotify, nie ste sami. Zdá sa, že najnovšia verzia aplikácie pre Android sa veľmi nepodarila. Ako informuje portál Phone Arena, mnoho používateľov sa po aktualizácii sťažuje na výskyt rôznych problémov.
Konkrétne sa objavujú hlásenia o zlyhaní alebo prerušení prehrávania hudby či o miznúcej lište, ktorá zobrazuje práve prehrávanú skladbu. Problémy boli zaznamenané na smartfónoch so systémom Android 12, väčšinou značky Samsung a Google Pixel, hoci niektorí jednotlivci si ich všimli aj na modeloch od spoločnosti OnePlus. Zdanie, že chyby sa objavujú hlavne na týchto zariadeniach, však môže byť spôsobené ich popularitou a tým, že ich vlastní veľa používateľov.
Spotify na probléme pracuje
V súčasnosti neexistujú žiadne informácie približujúce príčinu vzniku problémov. Streamovacia služba si je však vedomá ich existencie. Zároveň požiadala dotknutých, aby jej poskytli bližšie podrobnosti na urýchlenie vydania opravnej aktualizácie. Chyby sa začali objavovať po aktualizovaní na verziu 8.7.20.1261, preto ak stále používate staršiu verziu, radšej pri nej ešte chvíľu zostaňte. Vyhnete sa tak riziku vzniku vyššie spomínaných problémov.
Prerušované prehrávanie som vyriešil až keď som odinštaloval aplikáciu a znova nainštaloval, miznúca lišta pri prehrávaní stále pretrváva ale nie je to pravidelné ale je to otravné tak dúfam že to opravia čo najskôr.
mám Pixel 6 a spomínanú verziu aplikácie a žiadny problém nemám..tak neviem kde je chyba
Redmi Note 9 Android 11 také isté problémy.
Áno, tento problém mám aj ja . Samsung Galaxy S21 Ultra, Android 12 ONEUI 4.1 a zastavuje každú chvíľu prehrávanie a neukazuje v lište názov skladby . Zakaždým musím zatvoriť aplikáciu a znovu otvoriť . Občas pomôže a občas nie .
Presne toto isté robí aj mne a robím tento istý fix 😄 už som chcel preinštalovať Spotify ale evidentne by som si nepomohol 🤦
Tak ako píšem nižšie, mne pomohlo odinštalovať a znova nainštalovať aplikáciu a prerušované prehrávanie prestalo taktiež mám S21 ultra.
Ako môžem ostať pri starej verzii keď tento problém mi robí pomaly už piaty deň a aktualizácie sa inštalujú automaticky 😏 Ale som rád za článok, aspoň viem že problém nie je v telefóne 😄 Inak keď zmizne prehrávajúca lišta, dá sa to vyriešiť softkillnutím aplikácie.
Pokiaľ sa prehrávajúca lišta nezobrazuje a Spotify prehráva zvuk, môže to spôsobovať zasekávanie skladieb každú cca minútu, čo je otrava 😡
Ja mám problém s platbou. Jednoducho napíše že server sa nenašiel a platba neprejde 😔😐