MojAndroid

Spoločnosť Samsung je známa tým, že na svoje marketingové aktivity míňa ďaleko viac finančných prostriedkov ako konkurencia. V porovnaní z juhokórejským výrobcom LG, ktorý v minulom roku investoval do marketingu približne 1,6 miliardy dolárov, sa za rovnaké obdobie Samsung zastavil až na hodnote 10,2 miliardy dolárov.

Náš tip
Galaxy S8 vs iPhone 7 Plus: Ktorý z nich je rýchlejší pri bežnom používaní? | VIDEO

Rozpočet pre reklamu spoločnosti Samsung narástol až o 15 percent v porovnaní s predošlým rokom. Väčšina týchto zdrojov mierila na propagáciu smartfónov značky Samsung. V minulom roku to bola najmä výrazná propagácia modelov Samsung Galaxy S7 či Samsung Galaxy Note 7.

Náš tip
Samsung Galaxy S8 má opäť najlepší displej na trhu

Predpokladá sa, že spoločnosť bude pokračovať v agresívnej marketingovej aktivite aj v roku 2017. Očakáva sa tak v súvislosti s príchodom nových vlajkových lodí Samsung Galaxy S8 a S8+. Je viac ako pravdepodobné, že spoločnosť Samsung bude tieto novinky skutočne silno presadzovať u zákazníkov na vybraných trhoch, kde budú tieto smartfóny v predaji.

Zdroj: sammobile

6.4.2017

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+