Spoločnosť Samsung je známa tým, že na svoje marketingové aktivity míňa ďaleko viac finančných prostriedkov ako konkurencia. V porovnaní z juhokórejským výrobcom LG, ktorý v minulom roku investoval do marketingu približne 1,6 miliardy dolárov, sa za rovnaké obdobie Samsung zastavil až na hodnote 10,2 miliardy dolárov.
Rozpočet pre reklamu spoločnosti Samsung narástol až o 15 percent v porovnaní s predošlým rokom. Väčšina týchto zdrojov mierila na propagáciu smartfónov značky Samsung. V minulom roku to bola najmä výrazná propagácia modelov Samsung Galaxy S7 či Samsung Galaxy Note 7.
Predpokladá sa, že spoločnosť bude pokračovať v agresívnej marketingovej aktivite aj v roku 2017. Očakáva sa tak v súvislosti s príchodom nových vlajkových lodí Samsung Galaxy S8 a S8+. Je viac ako pravdepodobné, že spoločnosť Samsung bude tieto novinky skutočne silno presadzovať u zákazníkov na vybraných trhoch, kde budú tieto smartfóny v predaji.
Zdroj: sammobile
siemens je moja firma