MojAndroid

Spoločnosť Samsung dnes posiela svojim zákazníkom otvorený list, v ktorom sa ospravedlňuje za vzniknuté problémy s Galaxy Note 7. Juhokórejský výrobca sa ospravedlňuje a priznáva, že v poslednom čase nesplnil vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Zároveň ubezpečuje, že príčiny problému poriadne vyšetrí a bude o nich transparentne informovať. Na koniec listu ešte vyjadruje svoju ľútosť nad súčasnou situáciou a vďaku za trvalú podporu svojich zákazníkov. List v plnom znení uvádzame nižšie.

Náš tip
Okrem Note 7 vybuchovali v minulosti aj iné smartfóny. Pozrite sa, ktoré!

Vážení zákazníci,

pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili.

Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali skutočný predaj zariadení Note 7, ale len distribúciu časti predobjednávok, bol nepríjemnosťami spojenými s telefónmi Note 7 ovplyvnený nižší počet zákazníkov. Napriek tomu sme si vedomí, že sme nesplnili naše vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Za to sa Vám úprimne ospravedlňujeme.

Berieme vážne našu zodpovednosť, čo sa týka bezpečnosti a kvality. Preto v spolupráci s vládnymi organizáciami a priemyselnými partnermi po celom svete robíme proaktívne kroky na zlepšenie situácie. Tu je aktuálny prehľad našich doterajších krokov.

Ako ste už boli pravdepodobne informovaní, výrobu Galaxy Note7 sme úplne zastavili. Zároveň pracujeme na tom, aby sme zabezpečili bezpečné vrátenie každého Note7. Oceňujeme trpezlivosť všetkých našich zákazníkov, ktorých sa táto nepríjemnosť dotkla a museli využiť výmenný program.

Spoločnosť Samsung sa v súčasnosti usiluje o identifikáciu a odhalenie pôvodu problémov s batériami telefónov Note7. S pomocou nezávislých odborníkov tretích strán sme začali vyšetrovanie za účelom prehodnotenia všetkých aspektov zariadení, vrátane batérie, hardvéru a softvéru či výrobných procesov. Ihneď, ako získame výsledky týchto vyšetrovaní, budeme ich transparentne komunikovať.

Spoločnosť Samsung sa pýši dlhou tradíciou v oblasti inovácií a dokázala, že sa vždy poučila zo svojich chýb. Hoci dbáme na neustále inovácie pri vytváraní technológií nových generácií, bezpečnosť zákazníkov zostáva našou hlavnou prioritou. Preto je naším zámerom investovať predovšetkým do zvýšenej starostlivosti o zákazníka a zabezpečenie vysokej kvality produktov.

V mene všetkých našich európskych zamestnancov chceme vyjadriť ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakovať Vám za Vašu trvalú podporu. Budeme načúvať Vašim potrebám, aby sme sa z tejto situácie poučili, a konať takým spôsobom, aby sme získali späť Vašu dôveru.

S úctou,

YH Eom

Prezident a CEO – Samsung Electronics Europe

Zdroj: Samsung

7.11.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

32 odpovedí na “Samsung napísal otvorený list zákazníkom. Týka sa Galaxy Note 7”

            • Za chvíľu je koniec roka,potom si prečítaj kto koľko zarobil…

          • Apple mal tiež priekakov až až a nikdy sa k tomu nepostavili chlapsky. Prehýbajúce sa a horiace telefóny zamietli pod koberček.

    • Žiadny iný výrobca ešte tak nedodrbal svoju modelovú radu.

      • Žiadny výrobca ešte ani nevytvoril modelovú radu podobnej Note.

          • Stále budú môcť ťažiť z toho miliardy. Aj ťažili v minulosti. Že áno?

            • to nevedia ani ich analytici ako sa ich dotkne tato kauza a ty uz to vies? ziadna firma neche prist ani o milion, nie to este o miliardy ako v tomto pripade, takze ako to dopadne cele je v tejto chvili fakt len vo hviezdach

      • 30 kusov z niekolkych milionov, mnoho vyrobcov by zavidelo takuto nizku chybovost, smola je ze vysledkom tej chyby bolo to ze telefon zhorel, co mohlo ohrozit ludi, applu zhorelo alebo sa ohybalo daleko viac telefonov a len to ututlal a neurobil vobec nic

        • Nízka chybovosť?Niečo si o tom nájdi a prečítaj,potom píš

  1. Úplne ma to rozplakalo,ešte sa aj pochvalia.
    Proste tvárili sa jak neohrozený vládcovia a utreli sopel.Nač kecy kolo toho.

    • Samsung je momentálne líder na trhu s mobilnými telefónmi, či sa to niekomu páči, alebo nie. Bohužiaľ, aj lídrovi na trhu sa môže stať takáto vec. Je to cena za miniaturizáciu, ktorá sa dotýka aj batérií, za ich väčšiu kapacitu v menších rozmeroch a pri rýchlejšom nabíjaní. Kto chce, nájde si o tom viac.

  2. Keď všetko napravia tak vrátia note 7 späť do predaja ,alebo predstavia note 8?

    • Predstavia Note 8. A to až budúci rok. Chcú, aby sa na Note 7 zabudlo.

  3. Dost ma to cele mrzi ze to takto dopadlo fakt uz ten telefon mal aj doba a je fakt MEGA neviem preco sa to muselo takto skoncit

  4. Tento pristup Samsungu si velmi vazim. Verejne si priznat chybu a ospravedlnit sa za nu to nedokaze kazdy. Ostatni sa krutia ako slizky had, zvaluju vinu na vsetkych a vsetko a ani za nic na svete si vlastnu chybu nepriznaju. Takyto omyl sa moze stat kazdemu vyrobcovi. Je skoda, ze na to doplatil tak svely telefon, ako Note 7. Verim vsak, ze Samsung sa skutocne z tejto chyby pouci a opat prinesie nove, skvele zariadenia. Momentalne mam sice Nexus 6P a asi pri Nexusoch/Pixeloch zostanem, ale Samsungu fandim :-)

    • Apple mal daleko viac afer (horiace telefony, ohybajuce sa telefony, vypadky signalu, nefunkcnu navigaciu ….) ako Samsung a nikdy si vinu nepriznal, ale sa to snazil vinu hadzat na niekoho ineho

  5. ako ospravedlnenie prijmem najnovší Android na Note 4 vrátane všetkých softvérových noviniek uvedených v Note 7, ktoré je možné aplikovať aj na Note 4. ;)
    Každopádne prístup Samsungu v tejto veci kvitujem a zostanem mu verný, už len kvôli tomu, že funkcionalitu pera potrebujem.

  6. mne vadia dve veci.
    1. nedali mi ziadnu adekvatnu nahradu, ak som predal s7 edge po pol roku so stratou 300€ tak nebudem po dalsich troch mesiacoch ucuravat blahom ze mi opat chcu predat s7e za plnu cenu so 100€ cashbackom alebo s náramkom ktory nechcem.
    2. vytaca ma ze amikom daju iny procak ako nam a ked im zacnu vybuchovat telefony tak zrazu uplatnia globalne pravidla, obmedzia baterku, bez toho aby vedeli co to sposobuje.
    ak by vybuchovali v eu tak americanov presviedcaju ze ich verzia je ok. urobili to iba preto aby amici neziarlili. a myslim si ze tomu telefonu nic nie je, iba predbehol dobu. kludne to moze byt aj sabotaz.

    • vsak si mal S7 edge a nie Note 7, S7 boli bez problemov a tie nestahovali, tak co si chcel od Samsungu ked si ho niekomu predal

      • Nie.
        Kupil som vo februari myslim s7e za 800 potom som ho predal v auguste za 500 a kupil som za 850 note7 lebo je lepsi, vzdy som mal Note okrem 5ky a planoval som ho mat rok a potom ho predat za 400.
        takze kupou Note 7 som 350 v minuse. potom som ho vymenil za bezpecny kus a potom mi chcu vratit 850 a nech si kupim s7e za 800?
        ved ho predam za tri mesiace za 400 ak nie menej takze za pol roka stratim 400.
        Preco by som to robil?
        Preco si nenechat n7 do s8 alebo az do n8?
        Zaciatkom marca ho mozes vymenit za s8 a ten v auguste predat opat za 500.
        Preco by som na jednom modeli mal dvakrat startit najskor 350 a potom 400 lebo Samsung urobi chybu a nedaju alternativu? Lebo nevedia co vybuchy na procesoroch ktore nie su v EU sposobilo? Lebo konstrukcne je to iny telefon ako ten co vybuchoval?

  7. Keď si niekto myslí, že to berú úprimne tak je na omyle. Úlohou Samsungu, tak ako každej inej spoločnosti je zarábať peniaze. Oni si iba zrátali, že hra na to, že ich to mrzí sa im viac oplatí ako zatĺkanie a hranie sa na mŕtveho chrobáka. Veď aj v tejto kauze sa muselo prísť do určitého bodu aby si to uvedomili a prepli sa z “nič sa nestalo” do “niečo sa stalo ale nestojí to za reč” a potom “mrzí nás to”.

+