MojAndroid

Operátor O2 dnes oficiálne otvoril svoju najnovšiu a najmodernejšiu predajňu v bratislavskom Auparku. S rozlohou 170 m2 ide aj o najväčšiu predajňu operátora u nás. Okrem veľkých a moderných priestorov však ponúka zaujímavý systém obsluhy zákazníkov.

„Značková predajňa v OC Aupark bude našou „naj“ predajňou v mnohých ohľadoch. Práve tu sa bude nachádzať najširšie portfólio vystaveného hardvéru a príslušenstva a očakávame tiež, že bude schopná vybaviť najväčší počet zákazníkov zo všetkých predajní,“ hovorí Milan Morávek, riaditeľ predaja a služieb zákazníkom O2 Slovakia.

Pokrokový systém obsluhy

Najzaujímavejšou časťou predajne je systém obsluhy zákazníkov. Nenájdete tu kiosky, ktoré vám vydajú lístok s poradovým číslom. Jednoducho vás už pri vstupe do predajne osloví zamestnanec a začne sa vám venovať. Predajcovia sú plne mobilní, vybavení tabletmi Microsoft Surface Pro. S predajcom sa usadíte v pohodlných kreslách a všetko vybavíte priamo na tomto mieste.

Okrem toho sú v predajni aj samoobslužné počítače, kde si viete poradiť aj sami. Aj predajcovia sa totiž v prípade ponuky orientujú priamo na oficiálnej stránke operátora a drvivú väčšinu úkonov by ste si mohli vybaviť aj sami doma, resp. v tomto prípade sami priamo na predajni.

„Tento systém je výhodnejší nie iba pre našich zákazníkov, ale aj zamestnancov. Ďalším cieľom bolo, aby sme našich ľudí odbremenili, aby mohli viac času venovať produktom, službám a zákazníckym potrebám. Vďaka intuitívnemu prostrediu, v ktorom sme zohľadnili predstavy dnešnej generácie, sú naši asistenti schopní zákazníka obslúžiť takmer okamžite. Želáme si, aby naši zamestnanci boli viac poradcami a sprievodcami ako obyčajnými predajcami,“ približuje ďalej nový systém Milan Morávek.

Sledovanie správania zákazníkov pokročilými technológiami

Ďalším zaujímavým prvkom predajne je jej dizajn, ktorý je prispôsobený zákazníckym potrebám a tzv. zákazníckej ceste. Systém vyhodnocuje pohyb zákazníkov po predajni a ponúka údaje, na základe ktorých je možné celú predajňu nadizajnovať tak, aby sa tam zákazníci cítili príjemne. Okrem iného tento systém dokáže analyzovať množstvo zákazníkov, čomu bude potom prispôsobovaný aktuálny počet pracovníkov na predajni.

„Vieme, čo sa na predajni deje bez toho, aby sme mali vyvolávací systém, ktorý je pre zákazníka obmedzujúci a neumožňuje mu voľne sa pohybovať po predajni. U nás zákazník nemusí čakať na vyvolanie svojho poradového čísla, ale vyzdvihne si ho konzultant osobne na jeho prechádzke  predajňou“, dodáva Morávek.

Systém pomocou rôznych senzorov v predajni zabezpečuje IT spoločnosť Pygmalios, ktorá s O2 spolupracuje aj pri správe ostatných predajní na Slovensku. Podobné riešenia chce operátor priniesť aj do svojich ďalších veľkých predajní v krajských mestách na Slovensku.

3.6.2019

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+