Ak sa stanete účastníkom nehody, jej nahlásenie už nemusí byť také zdĺhavé a náročné ako v minulosti. Stačí vám len telefón s nainštalovanou aplikáciou, pár klikov a hotovo. Nemusíte nikam chodiť, škodu na aute nahlásite priamo z miesta nehody.
Nemali by ste prehliadnuť:
- Kooperativa prináša na svoj web množstvo užitočných funkcií, nechýbajú Smart prvky
- Klientsky portál eKooperativa: Kedykoľvek a odkiaľkoľvek, presne tak ako to má byť
Zdá sa vám to ako nemožný scenár? Klienti Kooperativy by o tom vedeli hovoriť svoje, pretože presne takýmto spôsobom nehody nahlasujú už od jesene minulého roka. Každý deň sú prostredníctvom aplikácie nahlásené v priemere dve nehody.
Rýchlo, jednoducho a priamo na mieste
Toto digitálne riešenie pre vodičov predstavila poisťovňa pred trištvrte rokom a na slovenskom trhu nemá konkurenciu. Vo výsledku to pomáha práve účastníkom nehody aspoň trochu znížiť stres v nechcených situáciách, akými nehody určite sú. Či už zaviníte škodu vy alebo druhá strana, pomocou aplikácie Kooperativa bude jej nahlásenie vybavené za 10 minút.
Celý proces je maximálne zjednodušený a pohodlný. Aplikácia sa postará o rýchle predvyplnenie údajov, pomocou nej odfotíte preukazy, ktorých správnosť potvrdí umelá inteligencia. Poteší aj možnosť odoslať záznam o škode vo forme hlasovej správy.
O toto digitálne riešenie záujem rozhodne je, o čom svedčí aj počet stiahnutí aplikácie, ktorý od marca minulého roka prekročil hranicu 25 tisíc. Mesačne je pomocou aplikácie nahlásených 60 až 80 škodových udalostí.
Ako funguje nahlásenie škodovej udalosti?
V podstate platí, že osoba, ktorá škodovú udalosť nahlasuje, to má zjednodušené v maximálnej možnej miere. Nemusí prakticky nič vedieť, aplikácia ju navedie v niekoľkých krokoch. Stačí len nasledovať pokyny.
- V aplikácii zvolíme možnosť “Hlásenie škody online.” V prvom kroku sa vás opýta či ste na mieste udalosti. Ak áno, automaticky vašu aktuálnu polohu vyznačí na mape a zaznamená čas.
- Následne si vyberiete vozidlo, ktoré sa stalo súčasťou škodovej udalosti. Môže to byť buď to vaše, ku ktorému máte uzatvorené poistenie, prípadne iné (ak máte auto poistené inde a škodu zavinil druhý vodič s PZP v Kooperative).
- Následne vyberiete druh nehody. či už ide o haváriu, čelné sklo, živel, stret so zverou a podobne. Po zvolení druhu nehody určíte, kto ju spôsobil.
- Teraz určíte to, z akého produktu poistenia auta si budete uplatňovať nároky.
- Odfotíte a nahráte svoje doklady.
- Vyznačíte poškodené časti auta na interaktívnej predlohe.
- Doložíte ďalšie fotografie auta.
- Popíšete priebeh udalosti, v tomto kroku môžete aj nahrať hlasovú správu.
- Vyberiete si miesto vykonania obhliadky.
- Zvolíte formu uplatnenia škody a aký servis chcete využiť.
- Hotovo.
Služby call centra už aj cez WhatsApp
Zatiaľ čo možnosť nahlásenia škodovej udalosti prostredníctvom aplikácie tu už funguje od minulého roka, toto je novinka z tejto jari. Ak máte otázky, ktoré sa týkajú napríklad poistného, novej zmluvy, produktov poisťovne a podobne, odpovede na ne dostanete aj prostredníctvom četovacej aplikácie WhatsApp.
Táto služba je dostupná v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 17:00. Poisťovňu je možné kontaktovať na telefónnom čísle 0905 444 144.
Už nemusíte nikam chodiť
V aktuálnom svete plnom technológií už očakávame, že množstvo vecí vybavíme len prostredníctvom telefónu alebo počítača z pohodlia domova. Kooperativa si to uvedomuje, a preto tieto možnosti ponúka.
Čísla návštevnosti jej “digitálnej pobočky” sa neustále zvyšujú a ľudia tieto možnosti využívajú čoraz častejšie. Na to, aby ste zmenili svoje údaje, doplnili niečo v zmluve, zmenili adresu alebo druh platenia poistného, naozaj nemusíte chodiť na pobočku. Stačí len pár klikov a všetko je nastavené presne tak, ako potrebujete. Slúži na to non-stop klientsky portál eKooperativa, ktorý týždenne navštívi viac ako 5 tisíc používateľov. Spolu využíva tieto služby na diaľku viac ako 130 tisíc registrovaných klientov.