MojAndroid

Pre sociálnu sieť Instagram je najdôležitejšou úlohou dostať obsah vytvorený jej používateľmi medzi čo najväčší počet ďalších používateľov. Čím viac obsahu používatelia zdieľajú a ďalší používatelia ho prezerajú, tým viac zobrazenej reklamy a tým pádom aj príjmov. Aj to je dôvod, prečo teraz služba podľa portálu TechCrunch zaviedla zdieľanie obsahu pomocou QR kódu.

Nová funkcia poslúži hlavne na marketingové kampane

Nová funkcia umožní zdieľať príspevky, Reels videá a prakticky každý vytvorený obsah používateľmi jednoduchým naskenovaním QR kódu. Doteraz ste ho mohli zdieľať cez správy, aplikácie tretích strán alebo pomocou URL adresy, Nový spôsob však môže byť zaujímavý a jednoduchší pre reklamu a marketingové kampane firiem. QR kód môže byť totiž na rozdiel od URL linku použitý aj mimo aplikácie alebo webového rozhrania.

Napríklad priamo v obrázkoch alebo reklamných materiáloch. Táto funkcia môže byť užitočná v mnohých ďalších prípadoch. Herci ho môžu využiť pre propagáciu svojho ďalšieho filmu alebo relácie. Hudobníci zase môžu uverejniť QR kód s Reels videom, ktorý zobrazí hudobnú skladbu alebo album: Reštaurácie ho môžu využiť, aby si ľudia mohli pozrieť fotografie ich podniku predtým, ako ho navštívia.

Zdieľanie cez QR kód funguje jednoducho. Stačí kliknúť na tri bodky pri príspevku, QR kód sa zobrazí a ten je následne možné naskenovať. Instagram pritom dlhšiu dobu poskytoval funkciu, ktorá umožňuje generovať QR kód na zdieľanie profilu. Teraz sa však rozširuje aj na obsah vytvorený používateľom.  Podľa hovorcu spoločnosti Meta má ich služba Instagram s QR kódmi ešte veľké plány.

Instagram
Instagram
Developer: Instagram
Price: Free
  • Instagram Screenshot
  • Instagram Screenshot
  • Instagram Screenshot
  • Instagram Screenshot
  • Instagram Screenshot
Náš tip
Mobvoi uviedol na trh lacné smart hodinky TicWatch GTH2

 

 

28.8.2022

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+