Česká pobočka Fio banky, ktorá je u našich susedov veľmi populárna a používajú ju aj Slováci, informovala o chybe. Klientom z účtov miznú peniaze. Dôvodom je duplicitné zaúčtovanie niektorých transakcií, ktoré klienti realizovali prostredníctvom Visa kariet.
“Ospravedlňujeme sa za komplikácie spôsobené duplicitným zaúčtovaním niektorých transakcií realizovaných prostredníctvom kariet Visa. O problémoch vieme a situáciu v spoločnosti Visa intenzívne riešime. Veríme, že duplicitné transakcie budú vrátené behom niekoľkých dní. Ďakujeme za pochopenie.”
Z vyjadrenia teda vyplýva, že chyba bude pravdepodobne na strane vydavateľa platobných kariet. V každom prípade, môže to spôsobiť nepríjemné situácie a v komentároch pod týmto vyjadrením sa ľudia sťažujú a zdieľajú svoje skúsenosti. Medzi komentármi je možné nájsť aj tie, ktoré pochádzajú od klientov zo Slovenska.
Mohlo by vás zaujímať:
- Android Auto v najnovšej verzii je tu. Prináša novinku, ktorá nepoteší
- Staršie Samsungy majú problém s nadmerným vybíjaním batérie. Deje sa tak po aktualizácii
- Obľúbený podvod sa opäť šíri Messengerom. Na toto si dávajte pozor
Kedy ľudia dostanú svoje peniaze naspäť, zatiaľ nie je známe. Údajne je aj problém dovolať sa na infolinku, čo je celkom pochopiteľné, pretože poškodení chcú vedieť, čo sa stalo s ich peniazmi. Niektorí v komentároch spomínajú aj pomerne vysoké sumy, ku ktorým sa momentálne nemôžu dostať.
Informácia o duplicitných platbách sa nachádza aj na domovskej stránke banky úplne navrchu.