Toto je môj prvý telefón s operačným systémom Android. Telefon sa da skvele využit na surfovanie po internete vďaka pripojeniu wifi, čo je jeho veľký plus. Taktiež disponuje 3 palcovým dotykovým diplejom s rozlíšením 320×480 bodov, na ktorom sa dajú dobre pozerať filmy. Fotoaparát je 3 megapixlový. Nechýba ani podpora GPS.

Najviac sa mi páči pripojenie wifi s ktorým sa dajú ľahko prezerať webové stránky a taktiež stiahnuť neaký ten súbor.Na 2. mieste je rýchlosť odozvy. Telefón má 600 mhz procesor a 256 MB operačnú pamäť (RAM). Ľahko si poradí aj s náročnejšimi aplikáciami a hrami hoci hoci sú určené pre oveľa výkonnejšie telefóny. Displej reaguje výborne. Ďalšie plus je možnosť pozerania a ak treba aj sťahovania videí z youtube. Fotoaparát fotí veľmi kvalitne, k čomu dopomáha aj autofocus. Batéria s kapacitou 1500 mAh zaruči že sa mobil len tak nevybije. Aplikácie a hry do mobilu sa daju ľahko stiahnuť pomocou aplikácie Market ktorá je v telefóne. Zmienená navigácia GPS je veľmi prená a pokiaľ si zapnete satelitné prijímanie môžete nájsť aj vlastný dom. Veľkým plus je aj rozšíriteľnost pamäťovej karty až do 32GB. Telefón sa veľmi jednoducho používa. Cena sa v súčasnosti pohybuje okolo 210€.

Nepotešila ma vnútorna pamäť telefónu, ktorá je 128 MB. Taktiež chýba led dióda.

22.6.2011