MojAndroid

Spoločnosť Xiaomi ani po niekoľkých úspešných obdobiach v rade nepoľavuje a vytvára nové rekordy. Už je verejne známe, že ide o jedného z najväčších výrobcov smartfónov na svete, a to aj napriek tomu, že vo väčšine sveta produkty od Xiaomi nie sú oficiálne dostupné. Napriek tomu sa ale čínskej spoločnosti darí zvyšovať predaje a vytvárať stále väčší tlak na konkurenciu. Ideálnym príkladom je aj posledný 12-hodinový výpredaj, počas ktorého spoločnosť predala neuveriteľných 2,12 milióna smartfónov.

Náš tip
Xiaomi: Prečo straší čínsky startup technologických velikánov?

To je číslo, ktoré naozaj hovorí samo za seba. Veď v celom minulom roku predala spoločnosť 61 miliónov smartfónov. To je v preklade menej, ako 30 podobných výpredajov. Samozrejme, takéto výpredaje sa nedejú každý deň a v prípade spoločnosti Xiaomi sa podobný veľký výpredaj uskutočnil pred rokom, keď bolo predaných 1,3 milióna smartfónov. Aj toto porovnanie naznačuje, že spoločnosť neustále napreduje a darí sa jej zaujať čoraz väčšie množstvo užívateľov. Z predajov týchto smartfónov pritom za 12 hodín utŕžila spoločnosť približne 335 miliónov USD, čo je na tak mladú spoločnosť naozaj obdivuhodné číslo.

Xiaomi-Mi-Note-2-710x433

Okrem toho boli ale vo výpredaji dostupné aj mnohé ďalšie výrobky. Spoločnosť tiež predala viac, než 38 000 zariadení Mi TV, 200 000 náramkov Mi Band a takmer 250 000 zariadení Mi Power Strip. Spoločnosť tak jasne naznačuje, že hoci predaje smartfónov sú prvoradé, stále sa jej darí predávať aj príslušenstvo a iné zariadenia. Iba pred týždňom predstavil čínsky výrobca novú Ultra HD televíziu, inteligentnú váhu a ďalšie zariadenia, ktoré dopĺňajú portfólio produktov plné dostupných, no výkonných smartfónov. Aj tento výpredaj tak naznačuje, že Xiaomi má tento rok našliapnuté za ešte lepšími výsledkami, ako vlani a je možné, že sa spoločnosti skutočne podarí dosiahnuť cieľ a predať 100 miliónov smartfónov.

Zdroj: Android Authority

9.4.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+