MojAndroid

Dnes sme sa zúčastnili tlačovej udalosti, na ktorej VÚB banka predstavila novú mobilnú aplikáciu VÚB Mobile Banking. Tá prináša nový dizajn, je prehľadnejšia a ponúka aj nové funkcie.

Online manažment financií je maximálne efektívny, pohodlný a šetrí čas. Preto je v našom záujme zabezpečiť klientom riešenie v podobe modernej a funkčnej aplikácie. Usilujeme sa, aby naše služby boli nielen atraktívnejšie, ale aby ich ocenili najmä klienti a radi ich využívali. – hovorí Mária Horecká, vedúca oddelenia e-biznis VÚB.

vub-mobile-banking-tlacovka-titulka

Nový dizajn aj funkcie

Okrem nového, moderného dizajnu prináša nová aplikácia VÚB Mobile Banking aj praktické inovácie. Ide napríklad o rýchly zostatok, ktorý je pre klientov dostupný aj bez prihlásenia do aktivovanej aplikácie. Zaujímavou je aj funkcia Scan & Pay, ktorá umožňuje platbu cez QR a čiarové kódy. Financie medzi vašimi účtami si môžete po novom posielať jednoduchšie vďaka funkcii Na môj účet. Pre zjednodušenie posielania financií bude slúžiť aj nová možnosť zdieľania čísla účtu cez SMS.

VÚB prináša vo svojej novej aplikácii aj spending report, v ktorom má používateľ prehľad o svojich výdavkoch. Zmenou prešlo aj samotné aktivovanie aplikácie, ktoré je jednoduchšie ako v minulosti. Celkovo vyzerá aplikácia lepšie a prináša naozaj praktické novinky. Škoda však, že prihlasovanie mobilným odtlačkom funguje len na iOS zariadeniach. VÚB ho chce pre platformu Android predstaviť neskôr v tomto roku. VÚB však konečne prináša upozornenia na prevody financií vo forme upozornení (notifikácií) z mobilnej aplikácie, čo rozhodne uvíta každý klient. Okrem toho je možné upozornenia posielať aj klasicky cez SMS alebo cez e-mail.

With VÚB

VÚB banka spustila spolu s novým internet bankingom aj nový web with.vub.sk. Na ňom nájdu klienti návod a pomoc s nastavením svojej mobilnej aplikácie. Nájdete tu návody, ktoré sú spracované aj vo forme videí.

„Možnosti, ktoré ponúka nová aplikácia, budeme samozrejme ďalej rozvíjať. Už v najbližšom období prinesieme niekoľko špeciálnych funkcionalít pre zjednodušenie každodenného kontaktu klienta s bankou,“ dodáva M.Horecká.

Pre koho je táto aplikácia určená?

Nová aplikácia VÚB Mobile Banking je dostupná pre zariadenia s operačným systémom Android 4.1 a novším, ako aj pre zariadenia s iOS 9 a novším. Pre zariadenia s Windows Phone táto aplikácia nebude dostupná. Pre klientov, ktorí už mobilnú aplikáciu VÚB používajú, bude nová verzia dostupná vo forme automatickej aktualizácie z obchodu Play.

Reálne skúsenosti s aplikáciou sa budú zlepšovať

Nová verzia mobilného bankovníctva od VÚB je už niekoľko dní dostupná v obchode pre Android a iOS zariadenia. Prvotné ohlasy používateľov nie sú úplne ideálne a klienti sa sťažujú na viacero nedostatkov. Na tlačovej konferencii nám priamo zástupcovia VÚB prezradili, že nová aplikácia funguje na úplne inom bezpečnostnom aj funkčnom systéme, a tak bude potrebné jej doladenie v reálnom čase. V najbližšom období by sa tak malo celkové správanie aplikácie zlepšiť a mali by bť zapracované aj komentáre samotných používateľov.

Verzia: 3.4.2
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 3.4.2
Aktuálna cena: Zdarma
14.2.2017
  • LACEESTRIKE

    len skoda ze tak nepropaguju novy cennik k uctom, platny od 1.4.2017 po ktoreho prestudovani rozmyslam nad odchodom z VUB…

    • Rastislav Salamon

      tak tak zvysenie aj tak uz vysokeho poplatku za vedeniu uctu zo 4,5 € na 6 €

    • qwasaq

      Prave pre novy cennik platny od aprila som sa rozhodol svoj ucet vo VUB zrusit a presiel som do UniCredit a to napriek tomu, ze som bol so sluzbami VUB spokojny. UniCredit je cista katastrofa ale ucet je zdarma, takze som mnoho veci, ktore mi nevyhovuju, ochotny prehliadnut…

      • robot

        nadavas ale halvne ze je to zadarmo, vyborny pristup :-D :-D :-D
        ked je zadarmo, nech ma aj roztrha…

        • qwasaq

          tou cistou katastrofou som mal na mysli ludi na pobockach. predpokladam, ze najblizsie s nimi budem v kontakte az pri zatvarani uctu.

  • Tomo

    Cista katastrofa

    • V čom?.. Mne príde dizajn fajn. Jednoduché a všetko je bez sekania či zaváhania. Je pár vecí ktoré mi chýbajú ale tak určite to nieje katastrofa.

      • Tomo

        Ok, takze skusim v stratke.
        Na zaciatok chcem povedat, ze vytvorit dobru aplikaciu resp. nahradu za povodnu je velmi tazke. Sam posobim v oblasti vyvoja SW. Prezil som si aj negativne reakcie na vysledky niekedy az rocneho usilia.
        Takze, vybrat sa cestou totalnej – radikalnej prezabky je uloha pre ludi, ktori presne vedia ako novu aplikaciu upiect, co jej chyba. Aky bude jej message. Aky ma mat UX a pod. Sam som ale zastanca postupneho zlepsovania ala Apple SW. Vzdy nieco pridaju a postupne ucesavaju. Na druhu stranu, existuju aj projekty napr. prerabka stareho IB mBanky na novy. Bol som v absolutnom uzase, ked som zbadal vysledok. UX super, rychle, logicke, vyuzitie novych FE technologii. Nic mi nechybalo (aspon ako si pamatam).
        Musim povedat, ze som bol „prinuteny“ opustit mBanku koli lepsej hypoteke od VUB a nanutili mi aj ucet. Nakoniec som si tam zriadil aj podnikatelsky ucet.
        Od zaciatku mi VUB IB nesedel. Ale casom sa posunuli, dorobili veci ktore chybali, ale stale mam v oblasti UX vyhrady. Naucil som sa s tym zit.
        Co ale urobili s mobile bankingom, to asi tazko stravim.
        1. Podla mna, nemali riesit prechod radikalne, totalnou nahradou. Asi by bolo lepsie nechat obe verzie a ktora bude viac oblubena, ktora presvedci, tu ponechat. Na druhu stranu chapem, ze to ziaden PM nedovoli, je to zdvojenie nakladov s moznym negativnym vysledkom. Takze nas vsetkych preklopili a hotovo.
        2. UX. Snahu o zmenu je vidiet. UI je cistejsie. Ale zaroven aj prazdnejsie. Ked pouzivate mobile banking casto, nie iba pre prezeranie aktualneho zostatku alebo nadefinovanie zabudnutej platby, budete riesit veci ako:
        – preco nevidim druhy ucet? chcem viac info!
        – namiesto gest (svyh prstom z jednej strany na druhu na lub. mieste obrazovky) sa pouzivaju stare sipky ako tlacitka. Resp. treba svyhnut prstom na spravnom mieste. To ale nedava zmysel, pretoze cela obrazovka sa tyka jedneho uctu.
        – Napriec celou aplikaciou su pouzite rozne koncepty ovladania.
        – Reklamy. Tu aplikaciu nemam zadarmo. Platim za dva ucty nemale neniaze a nechcem sa pozerat na nejake reklamne banery. Vyslovene ma to obtazuje a UI to fakt nepomaha.
        – Moznost customizacie je skoro nulova. Home screen obsahuje (konkretne teraz sa na to pozeram), zostatok na ucte (neviem ale na akom!), kolacovy graf, ktory je cely oranzovy!, a reklamny banner.
        Casom toho najdem asi viacej, ked budem chciet pouzit funkciu, ktoru som bezne v starom mobile bankingu mal.

        Proste pre mna je to cista tragedia :-)

        • No uznávam, že toho je dosť. Ja tam toľko chýb nevidím keďže nevyužívam IB tak často. V podstate mám jeden účet, kartu a to na čo ho ja používam mi to stačí. Je tam pár vecí ktoré by chcelo pridať ale ako som spomenul verím, že časom príde aj to.

  • mirec

    Pre zariadenia s Windows Phone táto aplikácia nebude dostupná. A čo W10M? Zákazníci s týmto OS nie sú pre banku zaujímavý ? Asi platím za účet menej ako majitelia telefónov s androidom a iOS.

    • Nejde o to, koľko platíš za účet ty, ale či sa im oplatí investovať tak veľké peniaze do platformy, ktorá má na trhu len približne 2-percentné zastúpenie.

      • mirec

        Áno, súhlasím s tebou že nejde o to koľko platím za účet a aj to že Windows mobilná platforma má minimálne zastúpenie, ale je tu možnosť vytvoriť univerzálnu aplikáciu ktorá by fungovala na všetkých Windows zariadeniach. Teda od počítača až po mobil. Možno budeš namietať že načo aplikácia na PC keď existuje internet banking, ale prihlásenie do aplikácie PIN kódom mi príde rýchlejšie aj pohodlnejšie ako prihlásenie do internet bankingu.

  • Matej Rajniak

    Nerozumiem preco sa na Android 6 a vyssom nemozem prihlasit cez odtlacok prsta. To plati pre tuto appku ako aj pre platbu cez payWave. Android to nativne podporuje, navyse je to bezpecnejsie a rychlejsie ako PIN… Pred pol rokom mi z podpory napisali ze na tom pracuju a planuju to uviest coskoro ale zjavne to tak nebude :(

    • V článku píšeme, že túto funkcionalitu chce VÚB priniesť na Android zariadenia tento rok. Podporované by mali byť všetky smartfóny, ktoré majú čítačku odtlačkov prstov.

  • pomoc

    Najviac ma stve, ze sporiaci ucet sa mi zobrazuje nepretrzite na domovskej obrazovke pod kolacikovym grafom. Naco to je dobre?, som obklopeny vela ludmi, teraz sa musim s telefonom schovavat, pretoze to kolko mam na sporiacom ucte nechcem aby videl kazdy. V starej verzii to vypnut slo.

    • VÚB prinesie v najbližšom období možnosti personalizácie aplikácie. Niektoré prvky bude možné ukryť alebo zmeniť ich umiestnenie

      • pomoc

        Lenze to je zakladna funkcia ako bezpecnostne pasy v aute, ta funkcia tam uz bola v predoslej verzii, nevidim dovod preco by zrazu mala byt odstranena, vysvetlenie rozumiem, dakujem, no neobstalo, nemali to odstranit.

    • Lukas Vyletel

      da sa to nastavit v nastaveniach Nastavenia / Hlavna stranka

      • pomoc

        Neda, chces dokaz, posli email.
        Alebo ukaz ako si to vypnes, z VUB odpisali ze sa to neda a tebe to ide? To urcite.

        • pomoc

          Ja nepisem o tom nastaveni co pises Lukas. Nech si tam nastavis co chces, tak po prihlaseni hned pod okruhlym grafom sa vzdy zobrazi aj sporiaci ucet. To nastavenie co pises meni produkty nizsie. Proste sporiaci ucet sa ti po prihlaseni/vrateni sa na domovsku obrazovku ukaze vzdy, a to v predoslej verzii islo vypnut.

          • Lukas Vyletel

            aha ok, rozumiem teraz co hovoris. Ospravedlnujem sa za nepochopenie. No hej, tak ten graf a texty pod grafom sa schovat nedaju, to je pravda… Tak dufajme ze v nejakom dalsom update tu moznost schovat to vratia spat

  • Luk

    Aplikácia by mohla byt aj dobrá… Len nechápem načo také veľké písmená? Mali by to hodiť do nastavení… Troska to minimalizovať

    • Tieto nastavenia by časom v aplikácii mali pribudnúť, pri spustení sa VÚB zameriavala najmä na funkčné zmeny a inovácie.

  • zolo

    To akemu hlapakovi dali vyrobit takyto odpad, no hrozne a este mu za to aj zaplatili z nasich poplatkov :( Otrasna reklama cez celu obrazovky, pomiesane financie v nejakom trapnom kolaciku a vy tu tomu este robite aj reklamu ako keby objavili ameriku a oni len vsimli ze existuje internet :(
    Stara appka bola urcite lepsia, tato uz nikdy nebude. Presne takto to bolo aj s IB, stary bol dobry a novy je katastrofa a to tiez hovorili ako ho vylepsie a dodnes nic…

  • Rišiak

    Používam VUB IB dosť často, ale toto čo vytvoril je hnus a vyzerá to otrasne.Vraj inovatívna aplikácia.Chýbaju tam základne nastavenia,ale čo už……je*neme tam radšej reklamu cez pol obrazovky.Toto aká chorá hlava vytvorila,nechápem.

    • Imrich Repka

      maju noveho marketéra tak chcel zaujať asi :D ale lezie mi to na nervy ta apka same chyby hlasi pomože len restart a to mam ios. neprehladne vsetko

  • Marek M.

    Otrasna. Velke pismena,, reklama,, nepreladnost, vsetko oranzove,, skaredy kolac ktory scitava aj to co nemam ale mozem mat…. Prihlasenie je zdlhave a treba dlho cakat. Rychly nahlad je na chu.a lebo zas vidim nerealnu sumu ktoru vlastne na ucte nemam… Divne menu, nastavenia…
    Aplikaciu som odinstaloval a nainstaloval staru verziu dufam ze mi ju casom nezrusia aktualizovat ju uz nebudem. Totalne ma vytocily s tymto simple dizajnom hodneho 90 rokov. Neviem co je take moderne na zjednodusovani grafickeho prostredia ved je to uplne otrasne. A to ma este kadejake bugy… ale nech si ich hladaju sami vyvojari… mrzne to a je to na nic.

    • Tomo

      Ako si si nainstaloval staru verziu? Este stale je k dispozicii? Mne sa automaticky nahradila stara novou.
      Dik

      • Marek M.

        Do googla daj hladat. Vub mobilbanking 2.4.1 stiahni nainstaluj. Samozrejme pred tym odinstaluj tu novu verziu. Zakaz si automaticke aktualizacie a aktualizuj len to co potrebujes.

        • Tomo

          Aha, ty mas asi Android, co?

+