Hodnotenie personálu vašej obľúbenej reštaurácie alebo inej prevádzky už nemusí ostať len v kruhu priateľov či rodiny. Každý zákazník si teraz môže do mobilu stiahnuť aplikáciu Staffino, ktorá vyhľadá prevádzku, v ktorej sa nachádza a zároveň ju môže hodnotiť. Ak ste sa stretli s príjemnou a ústretovou obsluhou, s ktorou ste boli spokojní, môžete jej pomocou aplikácie nechať pochvalu. Naopak, ak vás správanie a kvality personálu sklamali a myslíte si, že neodpovedajú kvalitám prevádzky, je možné odovzdať hodnotenie priamo manažérovi, ktorý môže zamestnancovi dohovoriť, prípadne spraviť potrebné personálne zmeny.
Mám dobrý pocit, keď môžem niekoho pochváliť. Keď vidím, že sa snažia, sú ochotní, myslím, že je dobré, aby o tom vedel aj ich manažér,” hovorí Bratislavčan Marek Vittek.

Vďaka aplikácii Staffino už nie je potrebné pracne vyhľadávať kontakty na vedúcich prevádzky na internete, prípadne sa dožadovať kontaktu priamo u personálu. Navyše, aplikácia sa dá použiť aj na priamu komunikáciu s manažérom, ktorému je možné položiť otázky, napríklad ohľadom ponuky produktov. Práve prístup a kvalita personálu je častokrát to, čo odlišuje jednotlivé prevádzky. Dnes už nie je problém získať všetky potrebné informácie, zabezpečiť distribúciu, dodávateľov či výrobu. Jedným z najlepších spôsobov ako sa odlíšiť ostáva teda to, ako sa zákazník v prevádzke cíti a ako sa k nemu správajú.
Nejde ani o to, aby som svojich ľudí kontroloval. Majú moju dôveru. No vďaka Staffinu viem, čo si myslia zákazníci. Čo sa im páči, čo im nevyhovuje. Dozviem sa o problémoch, ktoré by inak ostali nevyriešené, pritom ich riešenie je úplne jednoduché,” hovorí Marek Záhorec z Bencik Culinary Group.
Zákazníkov si vážime a chceme, aby boli u nás čo najspokojnejší. Odrazí sa to na spokojnosti personálu a následne na celom úspechu prevádzky. Ľudia sa sem vždy radi vrátia, keď vedia, že náš ich názor a spokojnosť zaujímajú,” hovorí Zuzana Podkonická, manažérka reštaurácie Savage Garden, jedna z prvých, ktorá Staffino začala na Slovensku používať.
Aplikácia Staffino je zadarmo dostupná na obchode Play a môže si ju nainštalovať skutočne každý. Hodnotiaci systém Staffino sa tiež stal víťazom súťaže Startupawards.sk.
Priam genialny napad, gratulujem
uz som vcera hodnotil :)
Fíha a mohli by sa cez to hodnotiť aj obchody :-D
Autori aplikácie pracujú aj na ďalších možnostiach hodnotenia a rozšíreniach, už teraz je možné ohodnotiť aj kuriérsku službu či fitness centrum :-)
Neviem, asi by som si pripadal ako hajzel, keby davam niekomu zle hodnotenie…mozno by clovek mohol prist aj o pracu koli mne…
Zaujimave boli statistiky, kedy az 80% ludi posielali prave pozitivne hodnotenia, cize aj to je forma ako motivovat ludi, ktorych niekto pochvali :-)
Ano, ja by som to asi tiez riesil iba tak, ze by som ked tak hodnotil len pozitivne, pre tych ktori si to zasluzia, a negativne by som vynechal. Lenze v tom pripade ta apka straca zmysel a velmi napomocna nebude
Peter zober si to z pohľadu zamestnávateľa: chcel by si zamestnávať niekoho a platiť mu mzdu, ak by sa správal nesolventne? Alebo by si bol rád, keby si prišiel na to, ktorý z tvojich zamestnancov si zaslúži bonusy. Určite je to veľké plus. Bez recenzií si už ani neviem predstaviť život.
na toto ti odpoviem jednoducho ak máš personál a neveríš mu tak ho vymeň.a kontrolovať sa dá aj inak, máš známeho alebo niekoho pošlem do podniku a nech mi povie čo sa mu nepacilo a potom to riešim s personálom a nemusí mat aplikáciu na hodnotenie dosť to bude zneužívané môj názor. ak riešime že majiteľ chcel vedieť čo sa deje v podniku.
Takze podla teba je objektivnejsie mat nazor len od jednej osoby a na zaklade toho spravit rozsudok naproti keby si mal 20 recenzii od nahodnych ludi. Okej tvoj nazor.
Zaujimavy napad? Nie som si isty ci tato aplikacia nie je pandorina skrinka. Zda sa mi velmi lahko zneuzitelna staci ak niekomu nebude niekto s personalu sympaticky a vobec niekoho udavat cez aplikacie? Tak to uz je totalne zvratene reklamacie sa maju riesit hned a ak neviete zohnat priameho nadriadeneho pri reklamacii ci staznosti uz tam jednoducho nechodte. To je ako keby som riesil ze mi dali v banke menej penazi a riesil to cez aplikaciu ale financne rozdieli sa mimo priehradky neriesia.
Taktiez je podla mna velmi lahko zneuzitelna konkurenciou naco moze doplatit aj zodpovedny personal.
Este doplnim ze uz ma tolko moznych situacii napadlo ako sa da tato aplikacia zlomyselne zneuzit ze je to az nechutne. Tato aplikacia je zla je lahko zneuzitelna a je viac menej iste ze na tuto aplikaciu doplati velmi vela ludi.
Nemozem! Urobte konecne apku kompatibilnu s bezne pouzivanym Nexusom 7 a potom si ju stiahnem…