Snapchat by mohol už budúci mesiac predstaviť svoju vlastnú platformu hier. V minulosti síce už stihol priniesť na trh niečo podobné, tentokrát by však išlo o separátnu časť určenú výlučne na hranie rôznych hier. Súvisí s tým aj to, že Tencent nedávno kúpil 12-percentný podiel v Snape.
Snappables boli akýmsi predchodcom
Kto používa Snapchat už dlhší čas a sleduje všetky jeho novinky, určite zachytil aj Snappables. Táto nová funkcia s dobre znejúcim názvom spočíva v tom, že zábavnou a používateľovi milou formou spájala rozšírenú realitu (AR) a hranie hier, ktoré je aj po toľkých rokoch stále populárne. Je to síce veľmi divné, keď v metre vyzeráte ako šialenec, ale vy len zrovna hráte nejakú z hier Snappables. Každopádne vývojári aplikácie sa určite neuspokoja s niečím, čo len pripomína hernú platformu, keď je konkurencia už dva kroky pred nimi. Rozhodli sa preto priniesť novú hernú platformu, ktorá by mohla konkurovať aj takým ako je Messenger.
Snapchatu to môže priniesť väčšie zisky
Tak ako vo všetkom, aj tu ide o peniaze. Prečo? Pretože aplikácia môže počas hrania hier zobrazovať viacej reklám a zvýšiť obľúbenosť u používateľov. Koniec koncov, keď to vyšlo Facebooku v Messengeri, mohlo by to vyjsť aj Snapchatu. Sami uvidíme, ako to celé dopadne, každopádne môžeme čakať, že v tom bude mať prsty aj Tencent. Ten totiž kúpil 12 percent podielu v Snape, takže aj to musí mať svoj dôvod. Nová herná platforma môže byť predstavená už o menej ako mesiac. 4. apríla sa v Los Angeles uskutoční akcia Snap Partner Summit. Tam by sa mohlo o hrách hovoriť viac.

Ďalšie články k téme: