MojAndroid

Viacerí používatelia zariadení značky Samsung mohli zostať zaskočení, keď im minulý týždeň prišla notifikácia z aplikácie Nájdi moje zariadenie. Táto notifikácia zobrazila číslo 1 dvakrát a následne zmizla. Niektorých ľudí to vystrašilo, pretože túto notifikáciu dostalo veľké množstvo ľudí po celom svete. Samsung bol rýchly a zareagoval, že to bola chyba interného testovania. Neposkytli žiadne iné informácie, len prísľub, že sa to viac nestane.

Následne sa na internete objavili informácie, kde sa používatelia sťažovali, že videli cudzie osobné údaje vo svojich účtoch. Konkrétne išlo o Obchod Samsung, kde na karte Účet videli telefónne čísla, adresy, nakúpené položky či posledné čísla platobných kariet. Väčšine ľudí sa následne stačilo len odhlásiť a prihlásiť znovu, či zmeniť osobné údaje a problém sa odstránil.

Zvláštna notifikácia Samsung
Zvláštna notifikácia sa objavila majiteľom smartfónov Samsung                                  Zdroj: Android Authority

Reakcia Samsungu na situáciu

Samsung pre Sammobile: “Táto situácia nesúvisí s notifikáciou, ktorá prišla používateľom, avšak súvisela s technickou chybou anglickej stránky Samsung Shop. Počet takýchto prípadov nebol väčší ako 150. Bola to len zhoda náhod, že obe udalosti sa udiali v takom krátkom horizonte za sebou.”

Náš tip
OnePlus terčom útoku: Unikli informácie o niektorých zákazníkoch
26.2.2020

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+