MojAndroid

Nové smartfóny Samsung Galaxy S7 a Galaxy S7 edge sa do predaja dostanú už tento týždeň. Zákazníci si ich už mohli predobjednať niekoľko dní, no samotné zariadenie im bude doručené až 11. marca. Novinky prinášajú vylepšenia po všetkých stránkach a znovu sa stavajú do pozície vlajkových lodí, s ktorými budeme porovnávať väčšinu ďalších predstavených zariadení. Zákazníkov ale nepoteší iba kvalita zariadenia, ale aj špeciálna prémiová starostlivosť, ktorú získajú pri kúpe nového smartfónu od Samsungu v podobe služby MojeS7.

Náš tip
Samsung Galaxy S7 edge v redakcii už testujeme, pozrite si prvý UNBOXING

Na nových majiteľov siedmej generácie smartfónov Samsung Galaxy čaká totiž mimoriadna zákaznícka starostlivosť v podobe exkluzívnych služieb. V prípade poruchy zariadenia si môžu zákazníci na špeciálnej infolinke s číslom 0800 665 377 (MojeS7 podľa písmen na telefónnom číselníku) dohodnúť jeho expresné vyzdvihnutie z miesta v rámci Slovenska, ktoré si určia, a rovnako deň a čas, kedy im to vyhovuje. Zároveň im bude poskytnutý náhradný smartfón Galaxy S7 edge alebo S7 počas celej opravy. Na špeciálnej infolinke 0800 665 377 ďalej zákazníci získajú všetky potrebné informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie zariadení.

samsung-galaxy-s7-1

Ak sa majiteľ Galaxy S7 edge alebo Galaxy S7 rozhodne navštíviť niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsung osobne, prebehne oprava pokazeného zariadenia do jednej hodiny, ak to povaha poruchy umožní. Túto službu poskytuje Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave (Galvaniho 17/C), Žiline (Pribinova 8725/54) a Košiciach (Hutnícka 22).

Majitelia nových smartfónov od Samsungu tak okrem atraktívneho zariadenia získajú aj záruku toho, že v prípade poruchy bude o nich postarané. Služba MojeS7 poteší zákazníkov hľadajúcich istotu a oporu v prípade potreby, čo mnohí ďalší výrobcovia na trhu neposkytujú.

Zdroj: Tlačová správa

8.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+