MojAndroid

Nové smartfóny Samsung Galaxy S7 a Galaxy S7 edge sa do predaja dostanú už tento týždeň. Zákazníci si ich už mohli predobjednať niekoľko dní, no samotné zariadenie im bude doručené až 11. marca. Novinky prinášajú vylepšenia po všetkých stránkach a znovu sa stavajú do pozície vlajkových lodí, s ktorými budeme porovnávať väčšinu ďalších predstavených zariadení. Zákazníkov ale nepoteší iba kvalita zariadenia, ale aj špeciálna prémiová starostlivosť, ktorú získajú pri kúpe nového smartfónu od Samsungu v podobe služby MojeS7.

Náš tip
Samsung Galaxy S7 edge v redakcii už testujeme, pozrite si prvý UNBOXING

Na nových majiteľov siedmej generácie smartfónov Samsung Galaxy čaká totiž mimoriadna zákaznícka starostlivosť v podobe exkluzívnych služieb. V prípade poruchy zariadenia si môžu zákazníci na špeciálnej infolinke s číslom 0800 665 377 (MojeS7 podľa písmen na telefónnom číselníku) dohodnúť jeho expresné vyzdvihnutie z miesta v rámci Slovenska, ktoré si určia, a rovnako deň a čas, kedy im to vyhovuje. Zároveň im bude poskytnutý náhradný smartfón Galaxy S7 edge alebo S7 počas celej opravy. Na špeciálnej infolinke 0800 665 377 ďalej zákazníci získajú všetky potrebné informácie ohľadne nastavenia, návodu či reklamácie zariadení.

samsung-galaxy-s7-1

Ak sa majiteľ Galaxy S7 edge alebo Galaxy S7 rozhodne navštíviť niektoré zo zákazníckych servisných centier Samsung osobne, prebehne oprava pokazeného zariadenia do jednej hodiny, ak to povaha poruchy umožní. Túto službu poskytuje Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave (Galvaniho 17/C), Žiline (Pribinova 8725/54) a Košiciach (Hutnícka 22).

Majitelia nových smartfónov od Samsungu tak okrem atraktívneho zariadenia získajú aj záruku toho, že v prípade poruchy bude o nich postarané. Služba MojeS7 poteší zákazníkov hľadajúcich istotu a oporu v prípade potreby, čo mnohí ďalší výrobcovia na trhu neposkytujú.

Zdroj: Tlačová správa

8.3.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

27 odpovedí na “Majitelia Galaxy S7 a S7 edge získajú prémiovú starostlivosť”

  1. To je lepšie si kúpiť niečo, čo sa nekazí :-)

      • Všetko by malo vydržať do dátumu spotreby pri dodržaní skladovacích podmienok.

        • My sa tu ale nebavime o pastike majka :) Predpokladam ze ked si kupis telefon tak ho neskladujes ale pouzivas.

    • mam uz druhy Samsung v poradi a nemal som ani s 1 ani najmensi problem, co sa ani nahodou neda povedat o takom HTC alebo Sony

  2. V Nemecku menia pokazený ks za úplne nový a nič neopravujú. Hlavne, že sme v EU.

  3. Mohli by sa radšej zaviazať ze budu napr na najbližšie 4 roky podporovať najnovším softvérom s7.

  4. Platí to aj pre telefóny kupovane na na viazanosť u operátorov? Zo skuseností viem že sa musel mobil odniesť k operátorovi a ten ho zasielal do servisu.

    • Mne uz vcera ;) Nadmieru spokojny, pecka fon. Galaxy S7

  5. Radsej keby sa starali o pravidelnu aktualizaciu os…

    • ako keby to niekto okrem Nexusov a Asusov (ten vsak len plata chyby) dostaval, napr. moja Galaxy Alpha z r. 2014 dostane aktualizaciu na Marshmallow a to nie je ani vlajkova lod

      • MOZNO dostane…a ak dostane, tak niekde na konci roka 2016 a bude to nevyladeny paskvil ako aktualizacia 4.3 na S3 alebo lollipop na S5. a sluby okolo S5 mini, ktoru od aktualizacii odrezali su tiez zname.

      • Ja mam note 4,dal som zan 600€,android 6.0 nemam ani pol roka po tom ako vysiel ak nie viac,s6 ho dostava len teraz,note 5 len v par krajinach…ide o lepsiu podporu,samsung je dost velka spolocnost na to aby aktualizovali svoje zariadenia co najrychlejsie a najdlhsie…Samsung je v tomto skoro najhorsi,ale zariadenia ma dobre…Nieze by som nebol spokojny s 5.1.1,bezi skvelo ale ide o princip…

  6. Vymyslia originálnu super vec a aj ta idete pindať -____- aaaaah jaj

    • Aj si si to docital?
      “iFixit says it is “probably impossible” to replace a cracked screen without destroying the display”

  7. Zákaznícke centrum na Galvaniho v Bratislave je spojené s firmou ESC sk s.r.o., čo je čistá katastrofa ohľadom prístupu k zákazníkom. To som zvedavý na mimoriadny prístup!

    • Servis ESC neodporúčam ani ja. Je to jediný servis kde skončia všetky Samsung telefóny. Dal som si tam opravovať Note 3 kvôli displeju, samozrejme mi vraj padol a podobné reči. Pri rozobratí a zistení závady mi pokazili volume tlačítka a ešte ma obvinili že som si to spravil sám.

      Pri odovzdávaní na reklamáciu si dôkladne pofotte mobil aby vám nedošiel v horšom stave.

      • Kontakt na majiteľov firmy, keby niečo :D :

        Nikola Astaloš
        Lenka Astalošová
        Siladická 374/23
        Zálesie 900 28

  8. Len nedavno skocili volby a ludia uz potrebuju istotu :-D

  9. Prémiový je menej výkonný exinos bez podpory QuickCharge a bez usb-C anoooo diky karle

  10. najlepsie je ze to cislo este nezacalo fungovat a to uz skusam tyzden :/ fakt premiove

+