MojAndroid

Ak sledujete pozorne náš web, tak vám určite neunikla správa o tom, že HTC začalo vo svojich zariadeniach zobrazovať reklamu. Tá sa používateľom ukazovala v notifikačnej lište a navádzala ich k tomu, aby si pozreli nový film Fantastická štvorka. Zdá sa, že tento typ reklamy funguje dobre, pretože k nemu pristúpili aj ďalší výrobcovia, minimálne Samsung. Ten ukazuje v notifikačnej lište vybraným používateľom reklamu na svoje nové smartfóny a dokonca aj platenú reklamu na televízne programy.

samsung-reklama-1 samsung-reklama-2

Zatiaľ čo za reklamu na nový Samsung Galaxy S6 Edge+ je zodpovedná natívna aplikácia Samsung Push Services, reklamu na televízny program Million Dollar Listing zobrazovala (predinštalovaná) aplikácia tretej strany – Peel. Tá slúži na ovládanie domácich spotrebičov (aj TV a set-top boxov) pomocou infračerveného portu zariadenia. Zdá sa tak, že Samsung umožnil zobrazovanie reklamy v notifikačnej lište aj svojim partnerom. Reklama sa v Samsung zariadeniach zobrazila zatiaľ iba v zahraničí, no nie je vylúčené, že sa s ňou stretnú aj slovenskí používatelia.

Zdroj: AndroidPolice

22.8.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+