Približne pred týždňom sme informovali o problémoch s mobilným dátovým pripojením operátora Orange. Takmer počas celého dňa sa používatelia sťažovali na pomalé, respektíve neexistujúce dáta. Operátor si je toho vedomý a redakciu MôjAndroid.sk kontaktoval s informáciou o tom, ako bude zákazníkov kompenzovať.
“V súvislosti so spomalením a možným krátkodobým výpadkom dátových služieb, ktoré mohli našich zákazníkov obmedziť v predchádzajúcich dňoch, sme sa rozhodli, že im ako ospravedlnenie automaticky aktivujeme 5 GB dát navyše k hlasovému paušálu, mobilnému internetu alebo domácemu 4G internetu.”
Alexandra Piskuňová, hovorkyňa operátora Orange

Dáta, ktoré zákazníci dostanú, budú môcť využiť počas celého nasledujúceho fakturačného obdobia. Každý zákazník dostane aj SMS správu, v ktorej bude uvedený konkrétny dátum. Správu dostane po aktivácii bonusových dát. Operátor sa za nepríjemnosti spojené s nekorektne fungujúcimi službami ospravedlňuje.
Orange má výpadok. Tisícom ľudí poriadne nefungujú mobilné dáta
9.12.2022
Mobilný operátor Orange dnes hlási celodenné problémy s ich 2G/3G/4G/5G mobilnou sieťou. Po celom Slovensku tak musia zákazníci zápasiť s nízkymi rýchlosťami mobilných dát.
Problém môže zasiahnuť slovenských zákazníkov Orangeu, zákazníkov siete Orange ktorí sa nachádzajú v zahraničí, ale aj zahraničných účastníkov v sieti Orange. Problémy s dátovým pripojením sme zaregistrovali aj my v redakcii.
Za výpadky sa Orange ospravedlňuje
Spoločnosť sa za výpadok verejne ospravedlnila, no zatiaľ netuší čo stojí za vzniknutými problémami. Zákazníkov na vzniknutú situáciu upozornili a prisľúbili intenzívnu snahu na odstránení problému.

Bolo by fajn zistiť, koho sa kompenzácia týka. Mne v Orange bolo povedané, že kompenzáciu 5GB dostanú len zákazníci programov LOVE…