Nedávno predstavený OnePlus Nord sa dočkal chvály, ale aj kritiky. Prví majitelia si OnePlus Nord už užívajú, no niektorí z nich hlásia problémy s displejom. Tie sa týkajú vadných zafarbení displeja pri nastavení nízkeho jasu.

OnePlus má problémy s displejom, nie je to prvýkrát v tomto roku
Toto nie je prvýkrát v tomto roku, čo značka OnePlus čelí kritike za vadné displeje. Už pred pár mesiacmi sme písali, že prví majitelia OnePlus 8 Pro taktiež hlásili problémy s displejom. Aj v tomto prípade išlo o problém, ktorý sa vyskytoval pri nízkom jase. Nastáva preto jasná otázka: Je možné, že OnePlus má od rovnakého dodávateľa rovnako vadné displeje?
Majitelia dotknutých zariadení OnePlus Nord opisujú svoje problémy na Reddite a na komunitnej stránke OnePlus. Väčšina z nich má rovnaký problém pri nastavení hodnoty jasu na 25 % a nižšie. V rovnakej situácií sa ocitol aj portál 9to5Google pri svojej recenzii. (OnePlus Nord by sa čoskoro mal dostať aj do našich rúk a sme zvedaví, či na problémy s displejom narazíme).
Zástupcovia portálu Gizmochina sa obrátili na OnePlus, ktoré poskytlo nasledujúce stanovisko: “Mierna strata zafarbenia sa môže objaviť z dôvodu fyzických vlastností AMOLED displejov. Toto nie je problém kvality a neovplyvní dennodenné používanie telefónu, ani jeho odolnosť.”
Na OnePlus 8 Pro sa tento problém podarilo odstrániť aktualizáciou, ktorá posunula dolnú hranicu jasu a pravdepodobne takého riešenia sa dočká aj OnePlus Nord. Avšak tento smartfón sprevádza viacero problémov, medzi ktoré patrí aj nízka odolnosť rámu, ktorú demonštroval JerryRigEverything vo svojom teste.