MojAndroid

Pred nejakým časom som na našom webe opísal nemilú skúsenosť s e-shopom, z ktorého som si objednal Honor 10. Telefón mi neprišiel, firma mi nechcela vrátiť peniaze, lebo skrachovala. Článok medzi vami, čitateľmi, rozpútal veľkú diskusiu, pretože poškodených bolo oveľa viacej. Teraz sa však celá situácia (minimálne pre mňa) končí šťastne.

Milé prekvapenie

Po podaní reklamácie v e-shope sme kontaktovali aj banku. Banka prijala tzv. reklamáciu transakcie. Ešte 13.5.2019 mi prišiel list z klientskeho centra mojej banky v Bratislave. Písalo sa v ňom, že celá transakcia musí byť prešetrená v spolupráci so zahraničnou bankou a o priebehu ma budú písomne informovať. Trvalo celý mesiac, než sa slovenská banka spolu so zahraničnou bankou dohodli na vrátení peňazí.

Hoci ma nakoniec písomne neinformovali, pohyb som našiel na svojom účte. Prišiel som na to náhodou, keď som si v mobile cez aplikáciu George Go kontroloval zostatok na účte. Písomne vyjadrenie pravdepodobne príde poštou v priebehu pár dní.

Verzia: 2.5.0
Aktuálna cena: Zdarma
Verzia: 2.5.0
Aktuálna cena: Zdarma

V histórii transakcií bola položka “Storno platby kartou“. Suma 273,00 eur sedela úplne presne. Bolo to milé prekvapenie, po takom čase už som ani nedúfal, že mi banka tie peniaze vráti.

mobiluj vratene peniaze banka
Mojej banke sa nakoniec podarilo prešetriť transakciu spolu so zahraničnou bankou

Aké je ponaučenie?

Budem opakovať niečo, čo sme spomínali aj v predošlých článkoch: nenakupujte z neoverených alebo podozrivo lacných e-shopov. “Čo nič nestojí, za nič nestojí.” a sám som sa poučil. Radšej dajte prednosť obchodu s tisíckami spokojných zákazníkov, než o pár desiatok eur nižšej cene.

Tiež sme v článkoch odporúčali, ak sa vám podobná situácia stala, je potrebné kontaktovať svoju banku. Verím, že vám vaša banka čoskoro vráti peniaze ako náhradu za túto nemilú skúsenosť :) Ak vám už aj vrátila, napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

Ďalšie články k téme:

Náš tip
E-shop mobiluj.sk skrachoval, nespokojní zákazníci sa sťažujú a svoje peniaze už asi neuvidia
Náš tip
Čo robiť, keď vás okradnú cez e-shop pri kúpe smartfónu?
15.6.2019
  • Martin

    Fajn “nenápadná” reklama…

  • Nekupujte.. tak načo je možnosť storna platby ? :)) presne pre takého prípady. Kupujte si odkiaľ chcete ,pokiaľ je to v EU , ešte lepšie kvôli 14 dnovemu pravidlu

  • 5eter

    mobiluj.sk dovtedy urcite nebol “neovereny” obchod, fungoval bez problemov roky. Az teraz is prasklo v palici…

    • Rastislav Salamon

      tento obchod existoval dlhe roky a mal tisice spokojnyych zakaznikov, vratane mna a cena bola nizsia kvoli tomu ze to neboli slovenske distribucie, ale nemecke, polske, francuzske,… co nepredstavuje ziadne obmedzenie, kedze vsetko su EU distribucie a samozrejme slovencina tam je

  • matus ivan

    som zvedavy ako budu postupovat ine banky, chargeback je vo svete bezny a banky posielaju bezodkladne peniaze poskodenemu klientovi a banka znasa riziko, tzv.
    kartovy zakon ak platite kartou

+