Len pred pár dňami sme vás informovali o tom, že Lenovo dosiahlo pomerne úctyhodný míľnik v predaji Moto Z smartfónov. Od predstavenia sa im podarilo predať viac ako 1 milión kusov, čo je však len zlomok úspechu, ktorý najnovšie dosiahol Huawei. Ten totižto za pol roka predal viac ako 9 miliónov svojho vlajkového modelu Huawei P9.
Obaja výrobcovia Android zariadení sa ale v otázke predajov ešte stále majú čo učiť. Ako príklad im môže dobre poslúžiť konkurenčný Apple (áno, vieme, že to nie je dobré prirovnanie, ale pri pohľade na čísla ide o dobrý príklad), ktorý len v 3. kvartáli tohto roka predal 40,4 milióna iPhone-ov, a od začiatku septembra ich bolo dokonca ešte viac – až 45,51 miliónov kusov (treba rátať aj s predajmi nového iPhone-u 7). Aj napriek tomu ale ide o pekné výsledky a Huawei ani Lenovo sa nemajú za čo hanbiť.
Porovnanie jedneho modelu vs vsetky podla mna nie je uplne fer