MojAndroid

Google len včera aktualizoval web Moja aktivita, v ktorom si môžete pozrieť históriu vašich operácií v Googli. Menšie vylepšenia však neurobil len na tejto stránke, ale aj v ďalších službách, napríklad v systéme AdWords. Tomu môžete po novom konečne prikázať, aký typ reklám sa vám má zobrazovať na počítači a v mobilnom zariadení. Doteraz sa takto dali nastaviť iba reklamy priamo v Google vyhľadávaní, no po novom si môžete typy reklám nastaviť aj naprieč celým webom.

Náš tip
Stránka Moja aktivita vám ukáže, čo všetko o vás Google vie

Je len na vás, či si vlastné typy reklám zapnete alebo nie. Ak ich vypnete (nezadáte žiadne vlastné témy), Google vám bude aj naďalej ukazovať reklamy, ktoré nejako súvisia s vašou polohou, s tým, čo hľadáte na webe a aké stránky navštevujete. Reklamu treba vnímať ako prirodzenú súčasť webu, a tak je viac ako logické, aby ste si nastavili reklamy do takej formy, ktorá vás neotravuje a aspoň trochu vás zaujme. Témy pre reklamy v mobile a počítači sa môžu líšiť, a tak si tieto nastavenia prejdite na oboch typoch zariadení.

Nastavenia Google reklám

Zdroj: Google

30.6.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

4 odpovede na “Konečne môžete Googlu prikázať, aké reklamy vám má ukazovať”

  1. Neviem, čo všetko sa zmenilo, ale nastaviť typ reklamy na Google Ads sa dalo už minimálne pár rokov, a aj som to mal nastavené a fungovalo to.
    Tie vaše nadpisy sú preto zavádzajúce, že “konečne…”
    Už ste tu mali v minulosti pár článkov ohľadom nejakých google služieb prípadne nejakých features, a vždy o nich píšete ako keby boli nové a pritom už roky fungujú :-)

  2. Reklamy ignorujem úplne. Nikdy žiadnu nezobrazím a v podstate s nimi nakladám rovnako ako s tými, čo nájdem vo fyzickej poštovej schránke, tie idú rovno do zberu. Mám za to, že keby takto s reklamou narábal každý, skôr by spľasla umelo nafúknutá bublina reklamného priemyslu. Reklama nie je pre spotrebiteľa dobrá na nič a mali by sme si všetci uvedomiť, že sme to my, spotrebitelia, ktorí nakoniec obrovské sumy v reklamnom priemysle hradíme v cenách. Dobrý produkt reklamu nepotrebuje.

Pridaj komentár

+