MojAndroid

Facebook Stories majú až 150 miliónov denných používateľov. Avšak niekedy pôsobia ako mesto duchov: pridáte “storíčko”, no nedočkáte sa takmer žiadnych reakcií, čo vás možno odradí od postovania ďalšieho. Doteraz boli k dispozícii ako rýchle odpovede na niekoho Story generické Facebook emoji. Teraz spoločnosť prináša svoje Like, Haha, Wow, Sad, Angry a Love reakcie z príspevkov aj do Stories.

Okrem nového spôsobu reakcie Facebook po novom ponúka aj možnosť pridania dvoch interaktívnych samolepiek – plameň a úsmev. Môžu byť pridané do Stories a keď na ne niekto z “divákov” klepne, zatrblietajú sa a upozornia autora Story. Ďalšou novinkou je možnosť začatia skupinovej odpovede na Story – viacerí priatelia môžu v Messengeri vytvoriť skupinové vlákno a spolu zareagovať na príspevok. Keď si používateľ prezrie zoznam ľudí, ktorí videli jeho Story, tí z nich, ktorí poslali reakcie či odpovede naň, budú v zozname zvýraznení.

Novinky majú povzbudiť k ďalšiemu pridávaniu Stories

Tieto štyri novinky vo formáte Facebook Stories by mali utvrdiť používateľov v tom, že neposielajú svoje príbehy do akejsi čiernej diery. Spoločnosť Facebook zožala veľký úspech so svojím tlačidlom Like, a taktiež so srdiečkom na Instagrame. Počet Likeov či srdiečok spôsobujú používateľom zvyšovanie sebavedomia a povzbudenie k tomu, aby pokračovali v zdieľaní svojho obsahu – čo je vždy lepšie ako len vedomie, že niekto len videl ich príbeh. Facebook tiež testuje Selfie mód v Stories s možnosťou Soft Focus, ktorá je podobná nedávne predstavenej možnosti Instagram Focus.

Ktovie, či aj k Instagram Stories bude pridané tlačidlo Like, keďže viceprezident Facebook Noviniek bol momentálne menovaný viceprezidentom pre produkt Instagram. Ako Facebook zmenil základný princíp Stories, mohlo by to priniesť nové meradlo hodnôt, keď budú používatelia zdieľať nie to, čo je autentické, ale to, čo sa ostatným páči.

29.6.2018
Zdroj: Techcrunch

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+