Facebook začal hovoriť o reklame Canvas ešte v septembri minulého roka. Ide o nástupcu Carousel reklám, ktoré na Facebooku fungovali v minulosti. Základom Canvas reklám je zobrazenie na celý displej, či už vo forme prezentácie, obrázku, popisu, videa, alebo interaktívneho dizajnu. Výhodou je, že takýto typ reklamy sa zobrazí takmer ihneď, pretože je “prednačítaný” na nástenke už v momente, keď otvoríte Facebook aplikáciu. Canvas reklamy budú podľa Facebooku veľmi populárne a nasvedčuje tomu aj prvotné testovanie, ktoré spoločnosť vykonala. V ňom sa na Canvas reklamu pozerali používatelia v priemere až 31 sekúnd, pričom najlepšie príspevky dokázali používateľov zaujať až na 70 sekúnd, či je vo svete reklám brutálny úspech. Až 53% používateľov videlo pri testovaní aspoň polovicu Canvas reklamy.
Ďalšie ukážky toho, ako vyzerá Canvas reklama
Pre spoločnosti je dôležité to, že Canvas reklamy budú veľmi jednoduché na vytvorenie. Budú sa dať vytvoriť priamo vo webovom prehliadači a autor si bude môcť ich formu prezerať v reálnom čase. Okrem Android a iOS zariadení pripravuje Facebook Canvas reklamy aj pre webové rozhranie. Pokiaľ si o novom type reklamy chcete prečítať viac, môžete si pozrieť dedikovaný web canvas.facebook.com. Sme zvedaví, ako na nový typ reklamy zareagujú slovenskí používatelia.
Zdroj: Facebook