MojAndroid

Samoobslužný portál Moja zóna donedávna slúžil iba na pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu prostredníctvom platobnej karty ako aj na zobrazenie či kontrolu spotreby zákazníka s predplatenou službou Moja 4ka. Štvrtý mobilný operátor najnovšie rozšíril funkčnosť Mojej zóny o ďalšie štyri vylepšenia.

moja_zona

Prvou novinkou pre ešte zvýšený komfort zákazníka je príležitosť si aktivovať úhrady niektorého produktu z radu TO. cez platobnú kartu. Stačí, ak sa zákazník prihlási na portál Moja zóna a v sekcii Aktivácia úhrady si zákazník nastaví:

  • pravidlo automatickej úhrady za jeden zo zvolených produktov TO., ktoré už má aktivované,
  • zadá si svoje telefónne číslo, ktoré bude overené SMS kódom,
  • nakoniec zadá platobnú kartu, ktorú si už na portáli Moja zóna zákazník uložil.

„Zákazník sa už nemusí starať o to, ako vybraný produkt TO. zaplatí alebo kde si dobije kredit. Stačí, ak má dostatok finančných prostriedkov na platobnej karte, resp. bankovom účte a zvolený produkt TO. sa mu obnoví a uhradí priamo z platobnej karty. Čiže už nie je nutné si vopred dobíjať veľa kreditu. V prípade, ak v čase obnovy TO. nemá zákazník dostatočný objem finančných prostriedkov na platobnej karte alebo systém narazí na mesačný limit, ktorý má zákazník nastavený, cenu za zvolené TO. mu strhneme z kreditu. Ak nemá kredit na SIM karte, je potrebné si ho dobiť,“ uviedol riaditeľ divízie obchodu a marketingu mobilných služieb SWAN Mobile, a.s., Peter Helexa.    

Peter Helexa (2)_3

Druhá inovácia je možnosť predautorizácie platobnej karty bez toho, aby prebehlo prvé dobitie. Čiže karta sa uloží do systému bez toho, aby si zákazník musel dobíjať kredit. Stále však platí, že si zákazník môže rovno nastaviť pravidelné alebo automatické dobitie a aktiváciu úhrady TO. z platobnej karty.

Náš tip
4ka rozširuje TO o nové balíky. TO.nacesty ponúka až 31 alebo 101GB dát

Tretím vylepšením je možnosť párovania telefónnych čísiel k svojmu portálovému účtu. Na tento úkon musí zákazník využiť sekciu Správa čísiel. Táto novinka umožní jednému zákazníkovi pod svojim portálovým účtom spravovať viac telefónnych čísiel, napríklad čísla svojich rodinných príslušníkov. Rovnako sa zjednoduší proces overovania spotreby alebo iných úkonov. Už nebude nutné používať SMS kód.

Štvrtou novou funkcionalitou je prehľad dobíjacích pravidiel na konkrétnom čísle. Vďaka tejto funkcii bude zákazník detailne informovaný, či má aktivované automatické alebo pravidelné dobíjanie kreditu a aktivovanú úhradu produktov TO. cez platobnú kartu.

Zdroj: TS

28.10.2016

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+