MojAndroid

Slovenský operátor 4ka už priniesol zákazníkom množstvo zaujímavých ponúk. Prvenstvo mu patrí aj v spustení 5G siete, či prinesení služieb VoLTE a ViLTE na Slovensko. Tentokrát 4ka posúva svoju zákaznícku podporu na vyšší level, konkrétne spustením chatbota.

Cieľom operátora 4ka je poskytnúť zákaznícku podporu 24/7

Nový chatbot od 4ky dostal meno Simča. Jeho hlavnou úlohou je pomôcť potenciálnym zákazníkom pri výbere paušálu. Simča spočiatku zisťuje kritériá, medzi ktoré patrí napríklad to, či zákazník veľa volá a na čo používa svoj smartfón. Na základe zistených informácií tak robot vyberie najvhodnejší paušál.

Simču sme si otestovali aj my. Už na prvý pohľad je vidieť, že naprogramovaným odpovediam nechýba ani zmysel pre humor. Po každej správe si môže zákazník vybrať z niekoľkých prednastavených odpovedí.

Hneď po tom, čo jej dáte dostatok informácií o tom, ako a na čo využívate svoj smartfón, vám Simča pošle správu s paušálom, ktorý by vám najviac vyhovoval. Konverzácia je obohatená aj výstižnými GIF obrázkami.

simca 4ka 5Ak by si už Simča nevedela dať s vašimi otázkami rady, ponúkne vám skontaktovať sa telefonicky s operátorom. Podľa našich informácií je Simča každodenne vylepšovaná tak, aby bola schopná odpovedať na čo najväčšie množstvo otázok zákazníkov.

Síce 4ka nie je prvý operátor, ktorý toto riešenie na svoj web priniesol, no myslíme si, že ide o jednoznačne zaujímavé riešenie, ako zmierniť tlak na operátorov a poskytnúť zákazníkom podporu nonstop.

Náš tip
4ka rozširuje ponuku zariadení k paušálom. Pridáva smartfóny aj tablety

14.10.2020
Zdroj: 4ka

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+