MojAndroid

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spustila pilotnú prevádzku inovovaného responzívneho internetového predaja a mobilnej aplikácie s názvom Ideme vlakom, ktoré cestujúcim zjednodušia nákup cestovných dokladov.

Zákazník bude mať k dispozícii plnú funkcionalitu nákupu pri prístupe z akéhokoľvek zariadenia v zrozumiteľnom a intuitívnom užívateľskom rozhraní. Zásadnou zmenou prešlo celé užívateľské rozhranie.

Prezradil Patrik Horný, podpredseda predstavenstva ZSSK.

Zamestnanci ZSSK od 26. júna 2018 testujú v ostrej prevádzke inovovaný e-shop a mobilnú aplikáciu Ideme vlakom pre operačný systém Android. Zámerom tejto fázy je doladenie prípadných nedostatkov novej verzie predajného systému pred očakávaným spustením prevádzky pre zákazníkov. Národný dopravca plánuje plné spustenie responzívneho internetového obchodu a mobilnej aplikácie pre verejnosť na začiatok jesene tohto roka. Ďalšou novinkou je aj výber miesta na sedenie priamo v schéme vozňov pri vybraných rýchlikoch, ktorý bol doteraz dostupný iba pri vlakoch InterCity.

Na rozšírení grafického výberu miesta vo vlakoch ZSSK intenzívne pracujeme, pričom prvá etapa nového e-shopu a mobilnej aplikácie je len základom pre rozvoj ďalších funkcionalít samoobslužných predajných systémov do budúcnosti. Vo finálnej fáze chceme zákazníkovi ponúknuť okrem možnosti nákupu aj komplexný informačný servis pri ceste vlakom vrátane doplnkových lifestyle služieb, na ktoré je dnešná generácia zvyknutá.

Spresňuje Milan Hric, riaditeľ sekcie digitalizácie a rozvoja systémov.

Výhody inovovaného responzívneho predajného systému

  • plná funkcionalita e-shopu pri nákupe cez všetky zariadenia (doteraz mala zjednodušenámobilná verzia k dispozícii iba obmedzené portfólio produktov);
  • intuitívna voľba typov cestujúcich na základe zadania veku a preukazu na zľavu (doteraz bola voľba cez konkrétne typy cestujúcich – skratky používané pokladníkmi);
  • nákup rôznych typov produktov v jednom kroku (doteraz nutnosť deliť nákup pri potrebe dvoch typov – napr. lístka pre dospelého a miestenky pre dieťa);
  • grafická rezervácia miesta aj na vybrané rýchliky (doteraz iba pri vlakoch InterCity);
  • zrozumiteľnejšie používateľské rozhranie a responzívny dizajn e-shopu;
  • natívna mobilná aplikácia pre operačný systém Android.
28.6.2018
Zdroj: Tlačová správa
  • Janetham

    Konečne ZSSR👍

  • Dano

    Už kúpim aj lístok pre bicykel? (Alebo to šlo aj doteraz a len ja som to nedokázal?)

+