Zuno sa v priebehu augusta zaradí do systému Viamo. Ako tretia banka na Slovensku tak ponúkne možnosť zasielania platieb prostredníctvom telefónneho čísla príjemcu.
Vďaka službe Viamo budú môcť klienti online banky posielať peniaze rýchlo a jednoducho, z jedného mobilného telefónu na iný. Proces je pritom úplne jednoduchý, stačí poznať telefónne číslo príjemcu, bez nutnosti udávania čísla účtu. „Viamo je rýchly a efektívny spôsob finančnej transakcie, ktorý k online banke, akou je Zuno, jednoducho patrí. Práve preto predpokladáme, že túto službu naši klienti uvítajú a Zuno sa tak v službách mobilného bankovníctva posunie znova o krok vpred,“ konštatuje Slavomír Mizák, Chief Information and Operations Officer online banky.
„Samotný koncept, na ktorom je Zuno postavené, sa od začiatku snaží klientom uľahčiť komunikáciu s bankou a zjednodušiť klasické bankové operácie. Do konca roka plánujeme taktiež spustiť aplikáciu pre užívateľov Windows Phone, takže sa neustále snažíme priniesť klientom niečo nové,“ hovorí Peter Lakata, šéf marketingu a obchodu v online banke Zuno. Na systém Viamo sa Zuno rozhodlo prejsť aj po tom, čo aplikácia mobilného bankovníctva online banky zožala medzi klientmi veľký úspech. Zuno doteraz zaznamenalo viac ako 60 000 stiahnutí, každý 8. klient ju aktívne využíva denne.
Viamo si za 12 mesiacov osvojilo 60 000 aktívnych používateľov, ktorí vykonali vyše 270 000 transakcií v celkovej hodnote 4,2 milióna eur. Aplikácia aj prevody cez Viamo budú pre klientov online banky bezplatné, maximálna výška transakcie cez Zuno Viamo bude 200 eur.
Zdroj: TS