MojAndroid

Spoločnosť Under Armour predstavila počas januárového podujatia CES svoju vlastnú fitness aplikáciu, no zdá sa, že tu sa jej maniere nekončia. Spoločnosť totiž na začiatku januára kúpila aj obľúbenú fitness aplikáciu Endomondo za 85 miliónov dolárov. Tá je rozšírená aj u nás a zvláda sledovanie najrôznejších fitness aktivít, ich vyhodnocovanie v prostredí aplikácie a následné zdieľanie výsledkov na sociálnych sieťach. Aplikácia je dostupná pre všetky rozšírené mobilné platformy a veľmi dobre spolupracuje aj s rôznymi fitness náramkami a inteligentnými hodinkami.

ua2

Táto akvizícia však zrejme spoločnosti nepostačovala a predstavitelia sa obrátili na ďalšiu fitness platformu. Tou je aplikácia MyFitnessPal, ktorá ale ponúka inú funkcionalitu, ako klasické fitness aplikácie a ktorá vyšla Under Armour na 475 miliónov dolárov. MyFitnessPal totiž umožňuje používateľom zaznamenávať informácie o tom, koľko a akého jedla v priebehu dňa skonzumovali a aký to malo dopad na ich denný príjem kalórií. Je teda zrejmé, že spoločnosť to myslí s angažovaním sa na poli fitness hardvéru a softvéru veľmi vážne. Kombinácia výborného sledovacieho fitness softvéru od spoločnosti Endomondo a aplikácie na sledovanie množstva skonzumovaného jedla MyFitnessPal je ideálnym spojením pre každého fitness nadšenca. Tieto dve aplikácie majú dokopy až 100 miliónov užívateľov, čo je pre spoločnosť Under Armour veľmi dobrá investícia do budúcna. Je teda pravdepodobné, že v blízkej budúcnosti uvidíme nejaké zaujímavé novinky týkajúce sa výsledku týchto dvoch akvizícií.

Zdroj: Under Armour via engadget

5.2.2015

Pravidlá diskusie

Portál MojAndroid.sk si vyhradzuje právo zmazať neslušné, rasistické a vulgárne príspevky, ako aj osobné útoky na redakciu, či diskutérov v komentároch pod článkom bez ďalšieho upozornenia. V prípade uverejňovania odkazov na externé stránky, je komentár automaticky preposlaný do redakcie na schválenie.

+