Operátor Telekom zrejme nepoteší svojich zákazníkov pevnej linky, internetu a televízie. Všetci tí, ktorí majú u operátora 24-mesačnú viazanosť, pocítia zvyšovanie cien za poskytované služby. Platí to pre nových, ale aj súčasných zákazníkov.
Zvýšenie spôsobila inflácia či zmeny na trhu
Telekom sa pri zvyšovaní cien odvoláva na rastúcu infláciu na Slovensku, ako aj zmenu podmienok na niektorých trhoch (poplatky za niektoré TV stanice,…). K podobným krokom boli nútení pristúpiť aj ostatní poskytovatelia pevných internetových, hlasových a televíznych služieb u nás aj v ďalších krajinách Európy.
Operátor bude zvyšovať ceny na základe počtu využívaných služieb. Zmena sa pritom týka iba hlavného mesačného poplatku a nie doplnkových služieb a TV balíčkov. Pokiaľ má zákazník iba jednu službu, cena sa zvýši o 0,90 EUR. Pri dvoch službách bude zvýšenie o 1,20 EUR a pri troch o 1,80 EUR. Zmeny sa netýkajú zákazníkov, ktorí využívajú služby s 12-mesačnou viazanosťou alebo v plnej cene úplne bez viazanosti.
Možnosť odstúpenia od zmluvy
Telekom bude o zmene cien priamo informovať aj svojich zákazníkov listami, e-mailom či SMS správami a keďže ide o podstatnú zmenu zmluvných podmienok, budú môcť zákazníci od svojej zmluvy odstúpiť do 31.7.2018, resp. do jedného mesiaca od oznámenia tejto zmeny.